sunnuntai 10. toukokuuta 2015

Naaraista Tuplixelle

Tupla-Jii kirjoitti blogissaan minun jättämääni kommenttiin kerran (tämä koski siis naisten todellista olemusta yms), että ; minun mielipiteeni yms naisista, on kotoisin Antonio Gramscista tai jostakin muusta vittupää kommarista.

Haluaisin nyt jälkeenpäin selventää, että, Tupla-Jii, ei.

EI.

Minä en ime "mielipiteitäni" muista ihmisistä. Ja minun "mielipiteeni" naaraista perustuu lähinnä kokemukseeni ja siihen, että olen melko vitun älykäs ja tunnistan asiat kaukaa sekä ajassa, että muissa etäisyyksissä mitattuna, sellaisina kuin ne OIKEASTI ovat. Ja naisten inhoni tai mitä lie sitten niitä kohtaan koenkin, liittyy hyvin paljon omaan äitiini, jonka voi katsoa olevan melko kaheli ja sietämätön. Joten, ei ! mielipiteeni EI OLE kotoisin mistään Kommunistisesta käpyaivosta / ääliöstä vaan omasta elämästäni.

Halusin nyt selventää tämän kun tuli mieleeni. En silloin jaksanut vastata siellä kommenteissakaan.
Mutta tuli nyt sanottua tämäkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti