tiistai 20. marraskuuta 2018

Vapaavittupää ja Stadi

Linkki <====


Juu. Näin aikalailla on kuten kommenteissa sanotaan; "pitäkää tunkkinne".


Suksikaa Helsinkiläiset vitun taliaivot helvettiin suomesta.
Itse asiassa, siinä missä Amerikkalaisten tulisi ydinpommittaa se primäärivihollisensa eli wosshington DiiSii, tulisi meidän taasen sotia Helsinkiä vastaan ja vallata se ihan suomensuomalaisille ja meän mielisille jne.
Ja tämä alkaa olla vitun kammottavan TODELLINEN juttu ja asia, ei niinkään vertauskuvallinen tms.

Lainatakseni hauskaa engelsmannien huumorin sitaattia (sarjasta "Huonostikäyttäytyvät miehet") sanon, vaikkakaan en TOD! ole mitenkään huvittunut tai "hauskalla päällä", mutta että tätä kirjoittaessa "hengitän kuin täyttäisin ilmapatjaa", niin vitun surullista ja raskasta jne tämä ON.

Minä en vittu jaksa tätä roskaa enää. Pahuus ja tyhmyys ja näköalaton keskinkertaisuus saa tässä elämässä ja maailmassa AAAAIIINA ja KAIKEN, vittu AIVAN KAIKEN, vallan !!! KAIKEN. Ihan. Aivan. Totaalisen. Kaiken !
Ja tyhmien vitun ämmien siunauksen jne.

Pitäisi kai kyetä siihen mistä Raamatussakin jokin mikä lie on se englannin "John" suomeksi... sen jossakin säkeessä tjns sanottiin että "ÄLÄ rakasta maailmaa ja sen asioita ja .." sen sellaista, sillä "..ne EIVÄT OLE isästä / rakkaudesta" jne.. eikä "isä ole niissä".

Mutta vaikiaa se on. Se on vittu VAIKEAAA !

KATSOA kaikkea tätä huutavaa vääryyttää vain vierestä, kuin jokin idiootti.

En tiä, ehkä te muut pystytte siihen, mutta minä en vai ole se tyyppi. Aim zast nat thaät gai.

Pahuus ja AKTIIVISET älykääpiöt-idiootit-tyhmät tekee ihan ITSE, siitä täysin MAHDOTONTA =====> KESKITTYÄ.
Taaskin; ehkä te muut pystytte siihen, mutta minä EN. Minä en voi ola keskittymättä siihen VIHOLLISEEN. En vain VOI. Minä tuijotan SUORAAN Luciferin kusipään paskaläpeen / silmään, enkä irrota katsettani. Sellainen MINÄ vain olen.
Ja minä HALVEKSIN yhtä paljon kuin VIHAAN ja INHOAN, teitä muita juuri SIKSI että te ALISTUTTE, nyt ja aina, ja sitten mangutte asian mielestänne jotenkin selväksi jollakin tylsällä lattealla vitun klisheellä, ja vedätte ehkä kännit tjns.
"Puitte nyrkkiä taskussanne" jne, saatanan taliaivot rysstä. Vittu se mitään siellä TASKUSSA auta !!
Sen tulee löytyä vihollisen SILMÄSTÄ !!! JEESUS olisi minun puolellani tässä, KYTÄT taas meitä MOLEMPIA vastaan. JA SILTIKIN te valitsette KYTÄT !!!!!

Minä TODELLA vihaan teitä, ja minä TODELLA olen OIKEASSA ja oikeutettu. Kytät = pahuutta jne, mutten minä jaksa heitellä helmiä sioille, ne kuulkoot jotka kuulee. Ja typerää kyllä, niille kai kaikkein vähiten TARVII mitään opettaa ja saarnata. Eiköhän täällä lähinnä "keskenämme" muutenkin "huudella" jne.

JOS taasen tämän Blogin lukisi vaikkapa kokonaa läpi KAIKKI "poliitikot", tästä olisi ollut OIKEASTI HYÖTYÄ !!!!!!

Muttei niitä kiinnosta OPPIA ja lukea ja laajentaa tajuntaansa, joka on miniatyyrisen pieni ja absoluuttisen ankean lahjaton ja tunkkainen, ja muuttaa väärinkäsityksiään ja puhdistaa pinttynyttä idioottia imbesillin maailmankuvaansa.

YHDEN asian tuo vitun koirannaama (jonka näin pari kertaa IRL, ja se katsoi minuun ylenkatseisesti, mutta niin ihmiset yleensä minuun katsookin, minä olen TOTTUNUT siihen vitun mulkut !) niin nin se on TOTTA että tuo "yksi koko sopii kaikille" ajattelu EI ENÄÄ TOIMI.
Ju dount fakin sei !!!! NYT se snaijataan !! 2018 !!! Kun sen OLISI VOINUT ymmärtää jo 2003 tjns VIIMEISTÄÄN !

V I I M E I S T Ä Ä N !



Mutta ...mitäs tässä, tsiigaillaan.
Ja hei; ONHAN se kyllä, tottahan se on, hyyyyvin ja tuskallisen hidasta. Kiivetä perse edellä isoon korkeaan puuhun !
Vielä kun kaikki marakatit siinä matkan varrella VASTUSTAA sinua...........jostakin kumman syystä....luultavasti ovat vain Pahoja ja Tuhmia ja Rasisteja ja Vihaisena Puhuvia tjns... ?! Emmätiä.... jatka vaan !

Sä pääset viä korkeelle !!


Nähään siä.



Kiitti.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti