lauantai 13. toukokuuta 2023

Nekru se sitten sanoi totuuden

 https://youtu.be/y0oYmApJvIw



^ Tyhmä Valkoinen Idiootti ^  A Stupid White Motherfucker. A-SWM.


Wow. Haaa, ihan oikeasti: levittäkää tätä lyhäriä ^^^ niin paljon ja kauas kuin mahdollista !! Tuon on löydettävä tiensä myös "edustus"mulkkujen vapaamuuraritemppeliin !! NEEKERI itse myöntää totuuden.

Ja tuollainen vitun kuvottava ärsyttävä pikkunilkki vitun kananaivoinen homo on ikäänkuin siinä sanottaisiin jotain ihmeellistä tai "kiistanalaista™" tjns. Noin imbesillit reagoi kun joutuvat kosketuksiin totuuden kanssa, Ärsyttävä älykääpiö reaktio, tyypillistä aivopestyille idiooteille. Jos sanot "vesi on märkää ja meressä kastuu" ne on ikäänkuin olisit juuri ihan vakavissaan ja tosissaan sanonut että "Maa oon litteä, Kuu taasen ON juustoa, minä olen KÄYNYT siellä, ja nussin lastasi ja nyljin sen sen jälkeen elävältä ja paloittelin ja pistin mikroon, ja mielestäni paviaani pitäisi saada Nigerian presidentiksi ja lähettää SINUN hiuksesi ja ihosi sen käyttöön". Vaikka siis sanoit vain että "vesi on märkää ja meressä kastuu".

Mutta kun on tyhmä ja naurettava hysteerinen aivoton ämmä ja oikein sille omistautunut, oikein tunteella(!), niin noin sitä sitten reagoi. Kuin kaakattava imbesilli.

Kuten olen toistanut ja toistanut, on Amerikka ohi. Ja kuten lempiblogaajani sanoi kauan sitten ja olen jo tämänkin siteerannut, Amerikassa valkoisista on niin totaalisesti möyhennetty rodullinen identiteettinsä pois että sitä ei vain kertakaikkiaan enää ole, peli on heidän osaltaan jo pelattu. Ja tuon nähtyäni en ihmettele.


Vittu KUVOTTAVAA !!!! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti