keskiviikko 24. toukokuuta 2023

Kakkaläjiä suomeen

 https://www.kauppalehti.fi/uutiset/ennatysmaara-venalaisia-suomeen-muuttoliike-suurempaa-kuin-neuvostoliiton-hajotessa/76a107da-aa23-48d7-985d-b06776d7a072?ref=iltalehti:5719&utm_source=iltalehti.fi&utm_medium=almainternal&utm_campaign=kiintea_kauppalehti_ohjausboksi&utm_content=ohjausboksi


"Heheeiii ! ennätys määrä kakkaa valuu mun selkää pitkin! t´hihiihhii".

"Jee, hei, ennätys määrä koiranpaska tulee mun taskuun!! tsihihihihiiii!"....


En tiä... ehkä jos ette VASTAANOTA  ?!?! Olisko se mitään / jotain ? Sen sijaan että vain toteatte kuten  suomaliassa byrokraatit AINA ja kaikessa, sitä vain TODETAAN jotakin ja oletetaan että ihmiset jättää asian sitten vain sikseen.

"Mä haluun et sä meet vankilaan" *

"Mä haluun et sä maksat loputtomasti mulle hynää!"  *

"Mä en voi muuta kun määrätä tän sun just rakennetun talon purettavaks, ymmärrät ittekkin, kun se on 7 centtiä liian lähellä naapurin tonttia.  Joka toki on kilometrien laakea tyhjä pelto, mutta säännöt on sääntöjä ja suomessa säännöt on meidän toteemijumala!" *

Jne jnej jne ja Kansa™  se vain kiittelee ja kumartaa ja totteleee ja kestää eikä vallankumousta näy missään !?!? Haistkaa vittu !


Totisesti, suomessa ei kannata kenenkään paskankaan väärtin enää sitäkään vähää asua mitä ennen. Pitäkööt virkaloiset ja MaMut toisensa, lähdetään me kaikki muut helvettiin. Ruotsikin on vielä tuonkin kuntoisena aivan eri sfääristä ja täydellisen ylivertainen monella tapaa. Puhumattakaan jostain oikeista ihmismaista. Jopa Japania voi ajatella ! Sieltä saa niitä akiya talojakin ihan 100-300 € hintaan ! Kokonaisen TALON !! Ja voit ostaa sen vaikka NYT HETI netistä käymättäkään ikinä paikanpäällä. Hei; Japani EI OLE (luojan kiitos!!!) Suomi.


Eli siis; sen kun seisotte peukalot perseessänne ja päästätte paskaa housuunne ja ryssiä suomlantiin.

Hyvin te vedätte.


Suami on oikee maa !









* esimerkit "kuvitteellisia", ei omia kokemuksia. Mutta minulla on kyky ajatella ja extrapoloida ja mielikuvitella ja ymmärtää jne. Tiedän, harvinaista.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti