torstai 18. toukokuuta 2023

median vallasta äkkiä

 https://www.youtube.com/watch?v=Rm60Y4Xfms4&ab_channel=AnythingGoes




Tuosta heti ekasta kommentista sain idean tämän kirjoittaa ja tämäkin on pitänyt monasti sanoa jotenkin, jollain sanankäänteillä. eli se on just så där ^ kuten kommentti sanoo, media voisi jo suksia vittuun luomasta "narratiiveja" joita "Yhteiskunnan™" tulee sitten seurata mutta media itse ei vain ole saanut tuota muistiota ja siitä on pitkälti tässä ja nyt kysymys. Kulttuurisodan tätä hetkeä kuvaa juuri tämä MINUN ja median välinen sota, ja sinun mikäli omaat edes Blogin. KAIKKI tämä ja juutuubit ym haastavat tikkusuoraan entisajan eshtablishementin ja linnan väet, täältä muurien ulkopuolelta ja globaalisti iroonista kyllä ja tavalla ja REHELLISYYDELLÄ ja realismilla ja kekseliäisyydellä ja inspiraatiolla ja innovatiivisuudella johon jäykistynyt kuolonkankea virallisformaali harmaa-valtiomedia ei IKINÄ pysty ja kykene. Median on KUOLTAVA.


Mutta kuten olen sanonut ja kuten minun Amerikan vastineeni on sanonut, ja sehän sen varsinaisesti sanoi alunperin enkä edes minä ollut tullut ajatelleeksi asiaa juuri näin, mutta mistä johtuu se että media kokee olevansa lähes loukkaamaton ja suvereeni ja yli kaiken muun ja ylivertainen ja kuin valtio valtiossa jne ? Tähän on ihan naurettavan yksinkertainen idioottimainen ja siis 100 % byrokraattinen syykin, tähän on ihmiset selkeä ==> SYY.  Ja se en ollut MINÄ joka tämän katuviisauden hoksasi vaan lempibloggailijani.

Syy kuuluu yksinkertaisesti näin: Amerikan "perustuslaissa" mainitaan tasan 2 / KAKSI "ammattia" - poliitikot  ja media, that´s it. Siinä kaikki. NÄMÄ kaksi on siis Amerikan kommunistisen pohjapiirroksen ja byro-rottien mustan raamatun mukaan olemassa ja merkitseviä, MITÄÄN muita ammatteja ei OLE. Niitä ei O L E ! OLE. Olemassa, niitä ei OLE. Niillä ei täten ole ===> merkitystä byrokraattien eli poliitikkojen eli kyttien johdattelemassa vankilamaailmassa.

Se johtuu siitä. SIKSI media ei pelkää poliisia ja poliitikkoja kuten hoi polloi koska he ovat "Kirjan Kansoja" itsekin, täten periaatteessa kirjaimellisesti samoja kuin "poliitikot" ja "politiikka" ja tasavertaisia ja yhtälailla SINUN "yläpuolellasi" ja koskemattomia.

-

Ja tämän KAIKEN on muututtava ja kadottava ja kuoltava ja kaikkien julkisen puolen rottien jouduttava ITSE suunnittelemiinsa ja rakennuttamiinsa ja operoimiinsa vankiloihin.

Minä tarkoitan tätä kaikkea sanomaani paljon kuolemaa vakavemmin ja minä TODELLAKIN ODOTAN tahtoni toteutumista ja että tämä asia hoituu 100 juuri näin.

Minä HALUAN joka saatanan kytän kusirotanpaskan linnaan !! Ja ne katurikolliset mutantit... niistä minä en niin henk.koht VÄLITÄ, minä en pelkää niitä enkä koe 90 % niistä mitenkään henkilökohtaisesti ongelmaksi, ja jos joku niistä äityisi ongelmaksi niin sitä katsellaan sitten.

Mutta minä koen AIVAN   K A I K K I   valtiolaiset niinkuin ne on, en kuten te aivopestyt ja typeräksi itse itsenne myös alistaneet idiootit tollot. Ja ne on, ON; vitunmoinen UHKA. Ja ne MITÄTÖI minun koko elämän mahdollisuuden ihan kuten sinunkin mutta sinä olet luultavasti niitä tolloja jotka juoksee kuin hengästynyt rotta aina vain ja uudetaan joooka saatanan palavasta renkaasta läpi mistä valtio käskee juosta ja väkinäinen hymy naamallasi. Ei saatana. Minulle sellainen EI KÄY ! Ei ole ikinä käynyt eikä tule ikinä käymään, eikä käynyt tai kävisi "Jeesuksellekaan" / Yeshualle, mutta tämän takia valtio onkin yrittänyt hiljaa hivuttamalla kaapata koko jutun itselleen ja sitten tukehduttaa sen pois mutta tästä ihan oma kirjoitus ja jota pidän ehkä Blogin tähän astisista kirjoituksista MERKITTÄVIMPÄNÄ tai ainakin top-3 tasoisena joka tapauksessa. Se on se meikit-or-breikit artikkeli. Jahka saan aikaiseksi.


Mutta tästä ottakaa opiksi a) MISTÄ median koppava omahyväinen "me olemme ylhäällä ja sinä alhaalla ja me sanelemme!" nirppanokka-asenne juontuu ja johtuu. Ja b) mitä tulisi tapahtua suurpiirteisesti kuvailtuna.


Jatketaan tästä.


Var så god.


Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti