perjantai 20. tammikuuta 2023

toinen lyhyt valtiojuttu

On kauan jo pitänyt teille sanoa tai teiltä kysyä, että olette sattuneet kukaan huomaamaan ja ymmärtämään ja asiaa ihmettelemään, kuinka valtio on ottanut joka sekunti yhä enemmän ja enemmän roolin joka sille ei kuulu edes siinä maailmankuvassa jossa valtiosta tykätään ? Eli siitä on tullut elämäntapakontrolloija, holhoaja, komentelija ja joka asiaan pilkuntarkan pikkumaisesti puuttuva kusipäinen vaatelias käskijä.

KUKA oikeutti heille moisen touhun ? Ja missä vaiheessa ?!




Tietenkään MINUA tämä ei niin yllätä, minä  en ole KOSKAAN  eläissäni olla sokea kuten te muut, minä synnyin Näkijänä / näkevänä, minä olen saanut vain ihmetellä teidän muiden harhaisuutta ja tyhmyyttä ja ilkeyttä ja tietämättömyyttä, paljolti kuten kai Jeshuakin aikanaan. Ei sitä voi kuin ihmetellä, MITEN noin vitun tyhmää rumaa kieroa kusipäistä paholaisen apinalaumaa voi olla olemassa.

Mutta jotten eksy aiheesta jne nin siis valtio, se on ylittänyt KAIKKI rajansa ja rajat ja alkanut vain ihan suoraviivaiseksi tyranniksi. Siihen se AINA ja poikkeuksetta ja täydellisen vääjäämättä menee. Niin kauan kun ON valtio.


Miettikää asiaa.

Älkää panikoiko asian tiimoilta.


Teikid iisi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti