keskiviikko 25. tammikuuta 2023

Rahaliikenteestä yms

Sanotaan nyt että olen joutunut ajattelemaan normiakin enemmän sitä kaikkein kamalinta ja kirotuinta eli rahaa. Jouduin myös tai en "joutunut" mutta OLIN tekemisissä maailman paskimman pankin kanssa,  eli D.B jonka nimeä en tuon pidemmin laita tahrimaan muuten niin tasokasta Blogia.


Tuli siitä mieleeni että me tarvitsemme TÄYSIN uuden "rahamaailman". Meidän ON IRROTTAVA pankeista ja muusta WANHAN MAAILMAN paholaisen paskasta ja veroista ja valtioista ja juttu on niin että KAIKKI jotka tämän luette, tiedätte tämän jo itsekin. Vaikka päänne olisi kuuuuuiiNNnka syvällä perseessänne. Tämä on ohittamaton ja kiistämätön asia,  ja te kaikki ymmärtänette netin ja muun tuoman vääjäämättömän etenemisen ja muutoksen. Olkaamme siinä mukana ja edelläkävijöitä ja wanhemmat mulkummat Sukupolvet™ jääköön "titteleineen" ja komenteluineen ja sääntöineen jalkoihin ja Historiaan, mihin kuuluvat. Toki kytät ja lainlaatijat ym kuuluu iäkseen ja ikuisuudeksi nöyryyttävään vankeuteen, mutta junou.


Yrittäkää kaikki Niils Näkkälätkin vain LUOTTAA keskiverto junttihetskut toisiinne. Jooko ? Passaisko ? Käyttääkseni näitä teidän junttien ilmaisuita.


"mutta mitä me SIT??!" ja SIT ja sit ja sit... kuulkaa, en tiedä, sen näkee sitten, tilanteisiin reagoidaan niiden sattuessa eikä autistisina puupäinä etukäteen vitun tunkkaiset fintiaanijäärät.

LUMENTULOON voi ennakkoonkin toki jo varautua ja suhtautua muttei niin paljoon muuhun. Pitäisi  olla sitä mitä te ETTE, eli välitön ja inhimillinen ja ymmärtäväinen ja viisas ja joustava, kaikkea mitä minä OLEN ja te ETTE. Tämä ero ei voisi korostuneempi olla.

Mutta te olette vain pieniä nuorempia sieluja eikä teillä vain ole mistä ammentaa, sama kuin neekerillä lajina tai orientaalillakaan. Sitä on jäykkä jos sitä on alkeeellinen ja yksinkertainen.


Mutta rahasta meidän on päästävä ja te tiedätte tämän, ja pankeista vielä sitäkin nopeammin. Minä en halua KETÄÄN tai MITÄÄN nuuskimaan niitäkin asioitani, ne ei kuulu teille mitään. Eikä minua kiinnosta jos joku mulkvisti tienaa huumeidenmyynnillä tai millä lie kaupalla jotakin jossakin, vittu big faking diil, siinähän tienaa, onnea kai sitten. Tienataan sitä jaloilla ja kulleillakin, yksikin likka lyhytvideossa kertoi tilillään olevan 200.000 taalaa ..koska "myy jalkojaan netissä" !! Eli keikistelee jalkafetissityypeille tjns... wau, se on kapitalismia se, onnea sille sitten. Sillä hynällä tekee jo jotakin.


Ottakaamme siis kaikki mahdollinen "vaihtoehtoinen" asiaksemme, kryptoista mihin lie "walleyhyn" tai mikä se oli, onhan niitä.

Minä tutkin asiaa ja minä olen tutkinut jopa oman pankin perustamista mutta en usko että jaksan vaivautua, eikä Yeshuakaan perustaisi pankkia joten se on VÄÄRÄ tie. Pahuuden tie.



Kattellaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti