keskiviikko 4. tammikuuta 2023

Mutanteista

 Taaskin, jollen siis ole jo tehnyt tätä selväksi ja sanonut tarpeeksi usein, kannatan ja me tarvitsemme rodunjalostusta ja Eugeniikkaa. Ja molempia rappiovasurit kommarikoiranpaskat ja juutalaiset TIETENKIN inhoaa ja karttaa ja vihaa ja mikseivät vihaisi sillä ovat ITSE pahuuden mutantteja. Kavahtavat siinä missä vampyyri auringonvaloa.


Mutta me kaikki vähänkin geneettisesti terveet jne TARVITSEMME Eugeniikkaa ja rodunjalostusta, joka onkin jokaisen muun eliölajin paitsi ihmisen, pyrkimys koko helvetin planeetalla. Tai ainakaan sitä ei tee valkoiset ym, tai ainakaan sillätavoin mutkattoman selkeän avoimesti ja tarkoitushakuisesti. Muttei kukaan meistä halua OIKEASTI mutantteja riveihinsä tai edes nähdä niitä Saatanan saastoja.


Minä haluan ne ihan KAIKKI pois, silmistä ja mielestä ja maailmasta. Ensimmäinen ilmiselvä konkreettinen askel tässä anti-mutantti ohjelmassa olisi sterilisoida juopot ja/tai estää niiden parittelu ja EHDOITTA sellainen mikä johtaisi raskauteen. Ja jos se silti jotenkin se seula pettäisi niin pakkoabortti sitten. Mutta niitä katujätkiä rääpäleitä päänaukojia "moniongelmaisia ongelmanuoria" jne saatanan sittiäisiä ei saa syntyä enää YHTÄKÄÄN.

Minä en välitä kilin vittua mitä mieltä itse luoja on tästä tai luci-täti tai ihmiskunta, MINÄ SANON että nyt VITTU RIITTI !!!!! 

Minä INHOAN niitä sydänjuuriani myöden ja minä HALUAN niistä eroon. NYT !


TEHKÄÄMME nyt vittu KAIKKI sangen PALJONKIN tälle asialle !!!



Ps. sama juttu mustaloisten ja sen sellaisten kohdalla. Se saa nyt riittää.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti