perjantai 18. marraskuuta 2022

Uusi Luciferin Järjestys

 https://www.youtube.com/watch?v=TyestJkqBv8&ab_channel=TimcastIRL


^ ^ jaaha..no.. siinä se on, vihdoinkin julki ja häikäilemättömän häpeämättömän avoimesti. Ja juuri SIKSI, se tulee uppoamaan kaikkiin silakanaivoisiin Tavallisiin Idiootti Ihmisiin™ ja ne ammuvat vain ja sanovat että "mmmjjaaaa.." ja jatkavat typerää märehdintäänsä.

Siinä missä niiden TULISI ...no kuvitelkaa sellainen montaashi 80-luvun leffasta missä vedetään sotavehkeet yksi kerrallaan päälle, granaatit, luodit, asevyö, konari, sinko, bandana jne. 


Tällaista tämä on. Ainakaan Tavalliset ei enää kohta paljoa naura meille "hulluille". Hahahaa...en naura kyllä minäkään. 


Minä mainitsen TAAS tämän saman asian sillä tämä on TÄRKEIN kaikesta; SINÄ ITSE ANNAT oman VALTASI KOKO AJAN pois. Jos vain junou LAKKAISIT sen, tämä KAIKKI muuttuisi. K A I K K I !

H E T I !!


Minä en syntynyt sokeaksi idiootiksi niinkuin 98 % kaikista muista, globaalisti, ja minä en ole IKINÄ käsittänyt MIKSI Te Muut luulette että jotkut ventovieraat kusimulkut häiriköt vittupäät verta nenästään 24/7/365 kerjäävät komentelunhimoiset kusipäät joilla ei ole mitään ymmärrystä edes työstä for fucks sakes(!!), olisivat se teidän TOIVONNE !!? Vitun taliaivot imbesillit ajattelemattomat typerät Perkeleen kirotut vitun kusipäät !


VITTUAKO SINÄ NIIHIN TUIJOTAT ?!!? LAKKAA saatanan taliaivo katsomasta YLÖSPÄIN jotain vitun pukuun pukeutuvaa ROISTOA !! MIKÄ tässä on VAIKEAA ?!?!?!?


VITTU !








TAJUATKO sinä jos minä ihan vain suoraan suomeksi sinulta kysyn, ja luultavasti kyllä ET, mutta että ymmärrätkö sinä että jos sinä ET ole "Jeshuan leirissä" niin sinä olet tämän TAKIA ja johdosta Saatanan leirissä ? Ymmärrätkö sinä tämän asian ja "dichotomian" ? Tajuatko sinä tämän logiikan ja sen että se on yhtä todellista kuin oma kuolemasi ja nykyiset seinäsi ja ikkunasi ?

Jos te vain voisitte TÄMÄN käsittää yhtenä ohikiitävänä omituisena kummallisen Heurekan hetkenä... tämä KAIKKI muuttuisi ja "oravanpyörä" LAKKAISI, jota Luci täti hallitsee ja täten teitä kaikkia.

Miten te VOITTE olla näin vitun SOKEITA !?!?! Sitä minä en vain saata käsittää. MIKÄ ... tai no.. jaa, tiedänhän minä itse asiasa ..hahahAHAH.ah.ahahahaa... niin nin.. no jaa, piti kysyä että MIKÄ HELVETTI...teidät oikein saa luulemaan että "pelastus" ja "turva" ja "toivo" tulee jotenkin "virallisista ihmisistä" joistakin ..toisista. Joita et ole koskaan ikinä ennen edes tavannut ennenkuin ne ilmenee ovellesi tai johonkin, viedäkseen sinut väkivalloin ja ABSOLUUTTISELLA vakaalla päähänpinttyneellä vakaumuksella, "vankilaan". Ja sinä vitun petturi älykääpiö pidät NÄITÄ saatanan ABSOLUUTTISIA SAATANOITA "ystävinäsi" ?!..Minä en pelkää periaatteessa MITÄÄN mutta sinua minä joudun kammoamaan, krokotiilillekin sitä kääntäisi mieluummin sameassa vedessä selkensä kuin sinulle, saatanan paskahousu ja petturi.


Mutta minä olen niitä mitkä olisi mieluummin repineet sen VITUN juutalaisen näädän, sen saatanan juudaksen kappaleiksi. Jotkut teistä on niitä rauhallisia jotka ymmärtäisivät juudasta. Minä en oikein ole niitä.


Kiitti.


Ja hei; kiitti tästä ^ !! Kiitti kun olette yhtäjaksoisesti viimeiset 2022 vuotta tukeneet Saatanaa !! Hiphei ja kiitti siitä !

Thänx !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti