tiistai 15. marraskuuta 2022

Kirjan "jumala" osa.1

 


Tässä on jotan mistä minun on monta monta kertaa pitänyt kirjoittaa teille. Istukaahan alas ja laittakaa Typeryksen Hattunne sivun tai viikatkaa se nätisti kaappiin tai sullokaa perseeseenne tai syöttäkää koiralle, mutta "pointtina" on että kuunnelkaa tarkoin ja painakaa lanttuunne sillä mitä tästä nyt opitte on selkeää suoraa totaalisen TODELLISTA tietoa. Eli tämä on median vastanapa.

Haluan tehdä sinut typerä höynä tollo tietoiseksi tästä ihmiskunnan GIGANTTISESTA sekä ongelmasta ETTÄ "synnistä" tai vedätyksestä tai "rikoksesta" if you will.

Tämä koskee KAIKKIA kirjoja joiden avulla ja varjolla ihmisiä on hallittu ja orjuutettu maailman sivu, AINA periaatteessa, ja sama paska jatkuu yhä edelleen par´aikaa tuossa KAIKKIALLA ympärillämme. Jopa meillä täällä avaruudessa.

Sanomani on yksinkertainen eikä KUKAAN ole tietääkseni sivunnutkaan TÄTÄ asiaa ennen minua ainakaan suomeksi; MIKSI idiootti ihmiset luulee että on ihan täysin soveliasta ja O.K ja hyvää ja järkevää ja perusteltavissaolevaa ja mitä lie oikeamielistä tjns perustaa muiden ihmisten orjuuttamisensa johonkin helvetin KIRJAAN ?!?!

Jos se ei ole Popol Vuh niin se on Raamattu, jos se ei ole se se on laki-kirja.

En tiedä MIKSI kytät ja muut älykääpiöt kiusanhenget näkee maailman näin, mutta ne katsoo että MINÄ olen tyhmempi ja vähempi kuin jokin vitun KIRJA. TÄMÄ on kaikkien byrokraattien ja muiden "legalististen" saatanoiden maailmankuva ja ne luulee koska ovat ajattelemattomia tietämättömiä vastenmielisiä imbesillejä ja älyllisesti laiskempia kuin mehiläiset että tämä myös siksi koskee MNUA.

Mutta MINÄ en ole IKINÄ suostunut elämään niinkuin jokin VITUN KIRJA määrää !! TÄMÄN  luulisi olevan aika GIGANTTINEN asia teille kaikille hoksata, mutta ehkä minä taas odotan teiltä liikaa.

Mutta jos teet jotain mistä kyttä / byro-rotat ei tykkää tai jos jätät tekemättä jotain mitä  ne käskee sinun tehdä, ne vetoaa KIRJAAN,  siinä keississä "lakiin", että "SE sanoo niin!!"... niin nin MITÄ SITTEN ?!?!?! Ei teille ole KENELLEKKÄÄN tullut ennen minua mieleen tuo yksinkertainen asia ? Eli kysyä "mitä sitten?!?" ???

Mitä se minuun liittyy ??? Jos SINÄ valitset orjuuttaa itsesi jollekin vitun kirjalle niin hay, anna palaa, mutta minä EN aio orjuuntua sille enkä millekään kirjalle ja minä aion tehdä kaiken minkä jaksan herättääkseni niin monta näistä idiooteista kuin ikinä mahdollista     tästä saatanan "Matrixista".


"Sinun on mentävä betonibunkkeriin elämään häiriintyneiden typerien älykääpiöiden mielisairaiden pahoina syntyneiden mutanttien sekaan!"

"Miks ?"

"Koska tämä KIRJA sanoo niin!"


Näettekö ^?? Absoluuttista PAKANUUTTA. IDIOOTTIA. Seinähullua ja saatanallista, ettekä te voi KUKAAN sanoa MITÄÄN tätä vastaankaan, voitte toki yrittää keksiä jotakin sölkötystä muttei se tule toimimaan eikä tehoamaan sillä minun sanani ovat TOSIA ja jopa AJATELTUJA toisin kuin teidän lehmän henkäyksenne saatanan satanistiset satiaiset.

Minä EN HALUA elää niinkuin joku kusinen nörtti käskee, niinkuin joku saatanan lättyynsä 100 % ajastaan kerjäävä kusinen vitun syyttäjän luuseripaskarotta haluaa, tai joku kytän homo määrää. Minä haluan siitä tapauksessa SODAN.

Si vis pacem, para bellum !

O.k.



Harmi että te suomalaiset olette tuollaisia ällöttäviä lälläreitä, kuvottavia vitun muuleja, naurettavia paskahousuja ja luovuttajia, luusereita ja mitättömyyksiä, mankuvia nahjuksia ja aivottomia pelkureita. Ajattelemattomia mulkkuja ja tuomiomielisiä pikkumaisia pikkusieluisia kuvottavia naurettavia puisevia tosikkoja vitun kusipäitä. Mädätkää ja palakaa Helvetissä, ja KAUAN ja hiiiitaalla vuolevalla liekillä.


* * *


Eniwei. Mitä mieltä TE ITSE olette, "kansa" ?!? Te monien monet. Onko siihen joku oikeutus komennella teitä kehdosta hautaan ja takavarikoidan joka vuorokausi koko elämänne teiltä TEIDÄN työnne hedelmiä, joita valtion rikolliset MEGAroistot sitten jakelee milloin mihinkäkin vitun viidakkoon ja sumatran aluskasvillisuudelle ja Kuala Lumpurin ötököille, kunhan se EI vain missään nimessä päädy TEILLE !! junou... teille jotka sen olette todeksi tehneet ja tienanneet ja ehkäpä OMAN maanne kehittämiseen tarkoittaneet. MIKSI tämä sopii teille ?!?! MISSÄ on meidän Keltaliivit ja / tai vallankumous ?!

MIKSI te vain olla möllötätte ja myhäilette ja puitte ehkä pientä finnuiitin nyrkkiänne taskussanne mutta ette ikinä TEE mitään ?!?! 

Kai se on vain se että te ihan OIKEASTI OLETTE orjia geneettisesti. Ehkä minä haukun tavallaan väärää puuta, minä haukun nekrua siksi ettei se ole valkoinen muttei se tietenkään siihen pystykään eikä voi sille mitään. Ei kissakaan mahda kissaudelleen mitään, se vain ON ...kissa. Ei sen enempää, jos ei vähempääkään. Ja finnuiitti ON...vain finnuiitti. Ei sen enempää.. Ei mikään valkoinen arjalainen tms.


Ei kai pohjoiskorealaisetkaan (kielikyttä hoi, minä kirjoitan tuon tahallaan noin, kyse ei ole krirjtvihReestä!) juuri ole moksiskaan siitä absoluuttisesta sanoinkuvailemattomasta helvetistä jossa "elävät" eli kyyhöttävät epäkuolleina, kuin... mm...suomalian finnuiitit kommunistien 1970-lukulaisissa HYPERkamalissa kerrostalokolhoosin kenkäluukuissaan / laatikoissaan.

Ja kuten sanotaan "kaikkeen tottuu". Juuri  siihen kytät ja tuomarit ja poliitikot ja vankeinvartijat ja muut syntiset kusipäät pahantekijät luottaakin, nimenomaan SIIHEN. Sille on psykologiassa sellainen nimi kuin "ehdollistuminen", sitä sitten ehdollistutaan milloin mihinkin, lähes tasan mihin vain, mm elämään koko elämä jonkun ventovieraan Muun omistuksessa ja komennuksessa. Mainitsen tähän väliin että MINÄ EN ole, paradoksaalista kyllä, tuolainen tai tällainen alistuja epäolento. Minä TIEDÄN jumaluuteni ja minä HALUAN ja minä VAADIN sen. TISMALLEEN kuten yksi edeltäjäni, se jota kutsutte "Jeesus" nimellä. Mutta ei siitä sen pidemmin nyt tässä.

Minä TIEDÄN hoi polloin pöllöt, että te ETTE tiedä, minä tiedän tämän. Ai nou, minä tiedän, ma tieddan.

Joo. Ok. Ma tietta täma assja.

Ota iisisti, ihan rauhassa, chillisti vaan. Noin. Löhööt tai istut siinä iiiihan kaikessa rauhassa, tai seisoskelet vai seisot päälläsi tai roikut katosta kuten lepakot ja narkkarit, ihan iisisti vain, ei mitään paniikkia tai hepulia tms.

Minä EN HALUA yhtäkää lakia , EIKÄ ne myöskän koske minua. RAUHASSA NYT !! JUMALAUTA !! Saatana, ole RAUHALLINEN minä sanoin. Minä olen tämä kaiken ennenkin jo sanonut sitäpaitsi, ja kehotan teitä KAIKKIA julistamaan samaa, ensin ajatuksissanne ja tunteissanne ja sitten aletaan tehdä tätä fyysisesti manifestoituneeksi todeksi. Taaskin; rauhassa.

Käy nappaan tässä välissä vaikka kuppi kahvia, tai jotain hiukopalaa ja appelsiinimehua tai koirankarvoja lattialta ja lääkettä tai itseäsi pippelistä, mutta sinun ON osattava olla viiiiiliä viiiliä tämän suhteen. Pysy hyyyvin hyvin viileänä nyt vain. ÄLÄKÄ anna typerän turpean daijusi sauhuta ja kuumentua ja hehkua tulipunaoranssina kuin hellan koukku. Tai lätkävalmentajat ennenwanhaan kun niillä oli testosteronia enemmän kuin tarhan pikkutytöillä.

Nääs, palatakseni aiheeseen, jostain täysin käsittämättömästä syystä nämä kaikki ajattelemattomat ämmät ja muut iljettävät älykääpiöt ja muunlaiset "henkiset kääpiöt" (todentotta!)  ympärillämme ovat kaikki täysin ja täydellisen ja yhdenmukaisen ajattelemattoman vakavamielisen vankkumattomasti sitä yhteistä mieltä että "kyllä vain, on järkevää ja perusteltua ja oikeamielisen hyvää elää jonkun muun kuin minun itseni kirjoittaman kirjan perusteella ja PAKOTTAA kaikki muut ympärillä tekemään samoin!".

Hei: maapallon ihminen. Nuff said.

Sellasta se on.

Tyhmää.


Sanon sellaisenkin sitaatin omalta lempiblogaajaltani, jonka muuten aikanaan kyllä laitoin tänne blogiin linkkinä,kaaauan kauan sitten (se oli sitä neanderthaaleista jauhamisen aikaa) niin nin kuin että ..no..se  sellainen ongelma tulee meidän muiden ja kyttien vääliin mm ja viimeistään siinä vaiheessa KUN kyttä alkaa sanelemaan sinulle "laki-kirjasta" eli ventovieraiden ja elämänsä byrokratialle eli kusipäisyydelle omistaneiden vitun super vastenmielisten kusipäiden mielipidekirjasesta johon SINULLA ei ole ollut MINKÄÄNLAISTA osaa eikä arpaa, niin nin siitä tulee ongelmia kun kyttä alkaa lukemaan sitä paskaa sillä ===> sinulla EI OLE OMAA vastaavaa "laki-kirjaa" mihin vedota ! SINULLA EI OLE OMAA "perustuslakia". TÄMÄN tajuaminen lienee teidän mentaalisen orjuutenne ensimmäinen supernovan  tasoinen ydinräjähdys, JOS se ikinä tapahtuu tyhjissä typerissä jurakautisen pierun mielentyngissänne saatanan kusihullut muinaiset alkumiehet ja perkeleen porot.

Ja myös horot.

JOS tajuatte tuon niin hei, olette jo ihan hyvää matkaa matkalla kohti totuutta ja sikäli vapautta.

Ja kuten muistaakseni Jeshua sanoi "totuus vapauttaa sinut, mutta valhe tekee sinut orjaksi". Tuo on aika vitunmoinen sitaatti niille jotka sen TODELLA kykenee käsittämään, ja hei; niitä EI OLE montaa.


Minä en henkilökohtaisesti ymmärrä orjuuden viehätystä, mutta minä olenkin minä, minä en ole sama kuin kaikki muut. Yksi asia jonka tiedän siinä viehättävän heterosällejä on toki ihan silkka pillu. Minua se EI viehätä minua viehättää totuus ja vapaus ja kauneus ja oikeudenmukaisuus ja sen sellainen, ja kissakin ! En minä kissaa köyrisi mutta se on olentona helvetin viehättävä ja söötti.

En ymmärrä miksette te voi vain tyytyä siihen "fleshlaittiin" tai johonkin. 


Mutta alan ajautua primääriaiheesta sivuun. Kirjat, ihmiset palvoo kirjoja kuin jotain vitun toteemipaaluja, ja näyttäisi olettavan ne käytännössä erehtymättömiksi. Paljolti kuten poliitikot ja kytätkin.

MIKSI ihmiset on tällaisia ?......En edes minä tiedä, kai sillä on jotain tekemistä juutalaisten ja muiden näsäviisaiden "kirjanoppineiden" kanssa ja sillä että kaikki rystysilläänkävelevät valkoiset imbesillit niinkuin esim ..mm.. kytät, on katsoneet joskus aikanaan että "nuo tyypit vain lukee ja lukee ja opiskelee ja lukee ja menestyy materiaalisesti ja ovat yhteisöissään määräävässä asemassa.." ja lopun osannette päätellä.

Ymmärtämättä tuossa järkeilyssä  ^ jää muun muassa se että juutalaiset ovat paitsi ROTU mutta hyvin poikkeava rotu, hyvin seinähulluja, äärimmäisen materialistisia ja äärimmäisen sisäryhmä uskollisia, silliparvi, neuroottisia ja autistisia ja sekopäisiä ja idiootteja ja histrioonisia ja paitsi väärässä mutta SATANISTISIA. Mainitsemattakaan määräilynhimoisia kuin pikkubyrokraatti ja siis saatanallisia. Ja melko muinaisiakin toisin kuin kytät jokta on melko viimeaikainen ja neuvostoryssäläinen ilmiö. Ryssällähän niiden selässä lukeekin ihan reilusti "H O M O".

Hahahaaaaaaaaaaa.


Tuli tässä mieleeni että yksi syy miksi ihmiset jumaloi kirjoja, on luultavasti vain, paitsi henkinen / älyllinen laiskuus,  mutta se että siten voi vierittää vastuun sivuun. Esim mm..mmm..sille kirjalle ! Tai jollekin muinaiselle kyseisen kirjan kirjoittajalle, ja siis sysätä kaiken ajattelun siinä samalla samoille harteille.

Kuten olen sanonut, ihmiset on älyllisesti aivan pöyristyttävän MEGAlaiskoja, ja tämä johtuu siitä ettei niillä ole alunperinkään minkäänlaisia "älyn lihaksia" toisin kuin minulla, joten  niitä ei tykätä käyttää tai edes treenata. Ajattele "jalkapäivä salilla" niin ymmärrät miksi.

Joten tuossa "valossa" eli pimeydessä, miksei ulkoistaa omaa älyään jollekin pölyiselle eepokselle. Todentotta, minäkin laan nähdä valon. Hiphei ! 

Rauhoitu ja opettele rakastamaan kirjaa.

Mielenkiintoisesti muuten, ne kirjat mihin vedotaan kun halutaanoikeuttaa muihinpuuttuminen, ei oleIKINÄ esim "Mein Kampf" tai sen "unabomberin" manifesti tai edes Breivikin käsikirja, tai noidan, vaan jotain tylsää ja virastollista eli "byrokraattista". Niin mautonta ja haaleaa ja tylsää ja sielutonta ja persoonatonta kuin mahdollista.

Ei edes mikään satukirja, "Vaarallinen Juhannus" tjns, mikä oisi siis aivan liian khuulia joten sitä ei tehdä, ymmärtäkää että näin EI tehdä. Tämä on merkittävää.

En tiedä mutta... ei teille ole tullu mieleen että..mm..mitä jos EMME pohjaisi elämäämme..mm..MM... MIHINKÄÄN kirjaan !??!

Mm.....mm..?... mi..m-m-m-m-m-..mmM mitä jos me vain ?.. ..en..n ... nn...mitä jos  vain ..elettäisiin sisältä ==> ulospäin ? Eikä kuten idiootit eli päinvastoin !?!? Mitä jos vain ..??..

Eläisimme "omaa totuuttamme" ? Ja yhteyttämme luojaan ja ylempän itseen ? Sitäkö ajat takaa ?

Niin ?

Niin on, näin sen pitäisi mennä.

Mitä jos vain junou ? ELÄISIMME ?!? Mitä jos, iroonista kyllä, miettisitte vähemmän ?? Eläisitte suoraan ja enemmän ? Elämä on suht lyhyt lopultakin.

Mitä jos ETTE ottaisi automaattisesti kuin koulutetut idiootit hylkeet aina valtion puolta asioissa ja luulisi itseänne joksikin sen osaksi ? Mitä jos käsittäisitte sen siksi mitä se on eli juutalaisten roomalaisten kostoksi, saatanalliseksi ja rikolliseksi, viholliseksi.

Halveksittavatksi opportunistiseksi varkaudeksi ja määritelmälliseksi loisimiseksi.

En tiä, ehkä meidän, muiden, täytyisi kirjoittaa itse itsellemme joku OMA kirja ? Kun se kerran niin mukisematta yleismaailmallisesti ja automaattisesti aina hyväksytään elämän elämisen perustaksi niin miksei  kirjoittaisi itse OMAANSA ? Ei TÄMÄ ole teille tullut ikinä mieleen ? Minä olen ajatellut jotain kirjoittaa, mutta minä halveksin ajatustakin elää jonkun helvetin kirjan perusteella. Se on luciferin lapsille ei kenellekkään paskankaan väärtille.

Mutta alkakaa kukin tahollanne miettiä jotain omaa tekstiä, ehkä sen voisi jossain vaiheesa tehdä. Jos se pitää kytät ja muut huohottajat loitolla niin se on tutkimisen väärti tie.

ÄLKÄÄ antako idioottien sanella itsellenne vain siksi että joku muu vastaava mulkku-kusipää on aiemmin kirjoittanut sellaisen sanelun kirjaan. Se EI OIKEUTA sitä EIKÄ tee siitä mitään hyvää tai järkevää saati sitten oikeudenmukaista tai oikeamielistä. Se on VAIN vieraiden luvatonta komentelua. Se jatkuu niin kauan kun sen sallitaan jatkuvan, ja minä EN salli sen jatkuvan, minä olen osa muutosta en osa tätä apinautta. Olkaa tekin.


Kiitti.


Jatkuu jossain vaiheessa.


* kuvan lähde: https://cdn.theatlantic.com/thumbor/DKfHEV6qdRiC9Paljolti kuten kytät ja muut bs1eSNow-k209lQ=/0x0:2500x1406/960x540/media/img/mt/2022/01/GS3546082/original.jpg

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti