perjantai 23. joulukuuta 2022

Lopun Ajoista

 https://www.youtube.com/watch?v=abU1mmUN_6o&ab_channel=AnythingGoes





Älkää suotta katsoko tuota ^ ellette halua kiehuttaa turhaan vertanne ja pilata senkin minimaalisen Joulun tunnelman mitä teillä joillain saattaa olla. Siinä on vain Britannian ennätys satanistiset supertotalitäärikytän sian-koiran-rotan paskat kidnappaamassa eli  valtioksi "pidättämässä"  eli ihmiskielillä "kidnappaamassa" viattoman pienen naisen koska...se...  seisoi hiljaa tienvieressä ja ajatteli !!  Siis kehtasi saatanan hullu ämmä !!! Aatella jotain ...  kirjaimellinen "ajatusrikos".


Minä lähdin vain sanomaan Teille Kaikille että NYT on aika KATSOA tätä kaikkea tikkusuoraan sellaisena kuin tilanne ON.  Tehkää niin oikeamielisesti kerrankin että UNOHDATTE mitä KAIKKI idiootit on teille KOKO elämänne, kehdosta asti, "opettaneet" ja kuulkaa minua ja kuulkaa omaa  mahdollista intuitiotanne, NYT alkaa tulla se legendaarinen Lopun Aika.

Minä henkilökohtaisesti henkisine kokemuksineni olen  100 % sitä mieltä että me todella OLEMME Jonkin Suuren kynnyksellä, minulla ei ole epäilystäkään, ja se on paljon lähempänä kuin te luulette. Ja minä luulen että te KAIKKI jotenkin jo tiedätte tämän, jopa TE, teidänlaisenne toivottomat tuhnut, tiedostatte sen jollain molekylaarisella tasolla, jokin tunne teissä kaikissa on että ...kohta ________


Tuo ^ kaikki on paholainen kiihdyttämässä epätoivoisesti KAIKKEA valtaansa kaikkialla.  ÄLKÄÄKÄ sekoittako mieltänne uskonnollisten tollojen versioilla asioista, ja kuvajaisilla. Erottakaa oikea "henki" ja KAIKKI ihmiskunnan kuvajaiset toisistaan. Aatelkaa asiaa vain niin että on olemassa fyysisiä konkreettisia pahoja olentoja, ja on olemassa "metafyysisiä" vastineita, pahoja henkiä, ja jopa Raamattu sanoi että taistelumme on nimenomaan PAHOJA HENKIÄ vastaan, ei materiaa ja lihaa.  HENKIÄ, vastassamme on PIRUN ARMEIJA saatanallisine henkineen,  TÄMÄN opin kun nielette ja sulautatte OIKEASTI osaksi elämäänne ja maailmankuvaanne niin ...no, saadaan jotain aikaankin. Muistakaa että KAIKKI hierarkia ja komentelu ja käskyt ja säännöt ja lait ja esteet ja hidasteet tulee SAATANASTA. Aivan KAIKKI. Jos että ymmärrä tätä, olette henkisesti liian lapsia vastaanottaaksenne vielä sen enempää.

Asia on sangen binäärinen. Ehkä jopa unaarinen.


Mutta että NYT LOPPU valtio ja kytät ja poliitikot ja muut verta nenästään kerjäävät SUPERkusipäät. Loppunne aika on vihdoin koittanut, ja sitten tulee Helvetti maksettavaksenne.  


Hei, ehkä te uskotte tämän, ehkä te ette usko, henkilökohtaisesti minua ei kiinnosta lainkaan, minä vain ilmoitan tämän teille tulevaksi. Niinkuin luoja itse aikanaan vain ilmoitti Marialle Yeshuan tulevaksi.


Ei kukaan  juuri  yleensä kuuntele, mutta viis siitä. Minä sanon  että "kohta sataa kaatamalla, ja maailma tulee viemään teidät"  - lotkauttakaa korvianne tai ammukaa siinä saatanan imbesillit, vittuako minä siitä.

MINÄ menen sateesta pois.


Siinä kaikki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti