keskiviikko 14. joulukuuta 2022

Hönöshou

Juu ja hei, anteeksi, mutta tästä täytyy sano jotakin. On pitänyt jo monasti huomauttaa mutta sanon nyt kun tähän satuin.

Suomessa on joku tuollainen tookshou käynnissä joku joonas tai joku, ehkä nuurdman tjns, en nyt muista. Siinä on aina joku "julkkis", joka ei oikeasti kiinnosta ketään, ja siitä mainitaan välillä iltsikassa.

Minä halusin vain kuvainnollisesti, ja haluaisin ihan fysisestikin,  oksentaa sen typerän joutavan teennäisen tekoamerikkalaisen pinnallisen väkinäisen myötähävettävän kuvottavan kamalan kusiruuttaisen vitun äklöttävän sonnan ja lannan ja mitättömän typerän paskan päälle.

Minä IIINNHOAAN sitä yli lähes kaiken, kun suomalaiset leikkii Amerikkalaisia. Olen saattanut tämän usein(!) jo sanoakin. Mutta VITTU se on sitten kuvottavan ärsyttävän typerää ja läskipäistä mulkvismia. LOPETTAKAA se nyt jo helvetti sentään.

Ja kuka oletkin joonas, vitun pallopäinen MEGAhönö, PAINU VITTUUN !


Ravihevonenkin olisi varmasti parempi juontaja tjns, en ole siis IKINÄ nähnyt SEKUNTIAKAAN tuota moskaa muttei minun tarvitsekaan, minä en syntynyt idiootiksi niinkuin 99,8 % "ihmiskunnasta".


Haistakaa vittu.


Ja LOPETTAKAA tuollaiset naurettavat pingottuneet typerät vitun vingutukset, tuollaiset absoluuttiset pohjan ohjelmat.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti