torstai 12. lokakuuta 2023

Tyhmät vitun ryssät (tjns)

Olin tuossa eilisen puolella erään paikan itsepalvelukassalla ja minuun törmäsi ryssäläisten saatanan skidi, potkien kärryssään tjn, ja sitten kuulin että ahaa, ne puhuu ryssää enkä enää ihmetellyt mutta ärsyynnyin sitäkin enemmän. Samoin näillä älykääpiöillä ei ollut MITÄÄN tajua siitä että MINÄ olen siinä, vaan änkivät saatanan ääliöt ämmät siihen vain ihan pokkana. Siinä missä suomalainen osaa JONOTTAA ja odottaa OMAA VUOROAAN, on tämän käsittäminen ryssille yhtä totaalinen mahdottomuus kuin muslimille ihmiselämä ja rauha ja sivistys ja mitä lie tai kissalle aerodynamiikan edes perus periaatteet.

Se EI. VAIN. ISKOSTU niihin. Muiden HuomioonOttaminen. Sitä sellaista ryssä ei pysty käsittämään.


Saattoihan ne toki olla niitä ukrainankin liejurottia, mistä minätiedän, ne molemmat puhuu sitä samaa rumaa kieltä. Ja niitä mm se Niils Näkkälä niiIIN aina toivoo suomeen, vitun mulkku. Minä EN. Minä en näe MITÄÄN hyvää YHDESSÄKÄÄN ryssässä tai ryssänkaltaisessa. Minä toivon niitä kaikkia pois suomesta ja nopeasti ja kauas.


Opetelkaa te suomen nykynuoret ainakin JOTAIN vitun tapoja, kuten esim odottakaa OMAA vitun vuoroanne älkääkä käyttäytykö ikäänkuin kassalla ei esim edellänne saattaisi olla ketään, eritoten sellaisella postimerkin kokoisella itsepalvelukassalla johon ei fyysisesti edes MAHDU kuin puoli-ihmistä hyvässä lykyssä, saati sitten 3-4 ! 



Samoin sanon että nykynuorilla on vähän liian hyväfiilis ja mukava olo ventovieraille huutelun ja kommentoinnin suhteen. Saatoin törmätä sellaiseenkin taas. On se VITTU  !

Ne ei vain osaa enää pelätä. Eikä kai nykyään juuri kukaan enää nappaile turpaankaan niinkuin ennen.

Joka on sinänsä outoa ja harmillista kyllä harmi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti