perjantai 27. lokakuuta 2023

Haista "huru-ukko" vittu !

Tämä on osoitettu sille suomlannin Blogosfäärin junttimulkulle joka käyttää tuollaista nimimerkkiä kaikkien junttiensa blogeissa, eli suksi vittuun saatanan tunkkainen pikku paska.

Se oli sölkännyt minulle sen vasarahepun Blogin kommenttiini että olen "pilkunnussija" kun huomautin idioottimaisista kirjoitusvirheistä kuten tapanani on ja tulee olemaan.

Samanlaisia mänttejä ämmiä kuin kaikki riiviövasuritkin, naurettavia mankuvia "sä loukkasit mua"  pikkumaisia pikkusieluisia naisia kaikki nuo Vaihtoehto Oikeiston™ vitun ultratunkkaiset pikku kusipäät. Haistakaa kaikki vittu !

Samanlaisia valittavia vinkuvia ylimielisiä kuppikuntaisia tyhmiä mitättömiä vitun ämmiä kuin ne mitä mankuvatkin. Onneksi tekään ette voita mitään Kulttuurisotaa™ luojan kiitos, emme täten joudu ainakaan sen osalta eleleen 50-luvun pohjoiskoreassa, prehju tai raappahousuissa tai tekemään vain Kovaa Työtä™ 24/7/365 tiukassa Kurissa™ ja valtion nuhteessa.


Mutta eniwei, minä en ole mikään pilkunnussija, vitun valtionnussija finnuiittiääliö, minä vain huomaan asioita ja huomautan niistä. Toisin kuin sinä ja muut turvenuijat.


Painu vittuun vitun kääpä.



Kiitti.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti