keskiviikko 16. syyskuuta 2015

Kappale Kauneinta(?) Suomi-Tilastoa

Minä en yleensä näitä Tilastoja niin seuraa tai siteeraa, mutta ajattelin nyt kumminkin käydä itsekkin vähän vilkaisemassa tuolla Virallisuuden Ulottuvuudessa niitä. Ja aika kylmää kyytiähän sieltä heti tuli ...ei kai tähän muutakaan voi sanoa.




Työllisiä   2015     2-miljoonaa 523-tuhatta.
2 523 000

27-tuhatta vähemmän, työllisiä, kuin edeltävänä vuonna.





Väestömme Ikärakenne 2015 

20-64 vuotiaiden eli "työikäisten" ihmis-apina-olentojen lukumäärä suomlannissa on tänä vuonna noin 3 177 000.
3-miljoonaa 177-tuhatta.

Ja kyseisten ikäluokkien määrä on "vähentynyt jo viitenä peräkkäisenä vuotena."




2014 eli viimevuonna, MENETIMME (oletettavasti omiamme, "white flight"issä) 15 490 hlöä.
15-tuhatta 490 henkeä.
Petturit.

Teitäkin olisi saatettu TARVITA. Muutta... mitäs tuosta.. naattikaa siellä Floridan lämmössä, vanhusten seassa tai missä lie lilluttekin vitun mulkut.

Ulkomailta tänne taasen ÄNKI 31 510 apinaoliota. Eli 31-tuhatta 510 kpl.


Sitten viimeinen osio tuosta oli erityisen typerää, idioottimaista, sokeaa ja väärässä ja hyytävää ja ärsyttävää.


" Väestönmuutoksella on monialaisia taloudellisia, työvoimapoliittisia ja sosiaalisia sekä kulttuurisia vaikutuksia yhteiskunnan kehitykseen ja kansantalouden kestävyyteen. Tulevina vuosina Suomen ikärakenteen kehitys yhdessä muiden työmarkkinoiden rakenteellisten muutosten kanssa tulee horjuttamaan taloudellista huoltosuhdetta ja julkisen talouden kestävyyttä. Vakaan talouskasvun saavuttaminen ja hyvinvointivaltion rahoittaminen edellyttääkin jatkossa, että elinkeinoelämän työpanoksen laskua ja tuottavuuden kasvuvauhdinhidastumista kompensoidaan ulkomailta tulevalla muuttoliikkeellä. Toteutuakseen työmarkkinoiden tehostaminen ja elinkeinoelämän toimintaympäristön kehittäminen vaatii tulevaisuudessa julkiselta hallinnolta kasvavia panostuksia koulutus-, työvoima- ja maahanmuuttopoliittisiin toimiin, joilla pyritään turvaamaan riittävä ammattitaitoisen työvoiman tarjonta ja työmarkkinoiden kilpailukykyisyys. "

Ei mulla muuta !

P.s keskinkertaisuudet hoi !!LOPETTAKAA saatanan aivottomat käppänät tuo vitun iänikuinen saatanan paskanjauhanta ja jankutus jostain helvetin "kestävästä kehityksestä" ja "vakaasta talouskasvusta" ja muusta hourailevan harhaisesta sonnasta.
Mikään (ihmiseen liittyvä) ei VOI KASVAA pysähtymättä ja ikuisesti !!!! Kai te saatanan huuhaat tajuatte edes tämän ?!?!
Ei OLE OLEMASSAKAAN mitään vitun "kestävää kehitystä" eikä VARSINKAAN mistään vitun NEEKEREISTÄ ja ählämeistä saatuna.
Minä en voi kuin henkeähaukkoen ÄLLISTELLÄ tuota teidän typeryyttänne.
Minä voi vain katsella (toistaiseksi) kuin Rooma sortuu edessäni ja KAIKKI ne pienet idiootit jotka sen tuhon on aiheuttaneet, kehtaa siellä palojen ja kaaoksen ja mellakoiden yms sekasorron seassa silti edelleen syyttää muita kuin ITSEJÄÄN siitä kaikesta. Ja sönköttää VIELÄKIN saatana!! niitä samoja "poliittisia" vitun "fraaseja" ja ympäripyöreyksiä ja typeriä "slouganeita" yms saatanan paskaa mitä ovat sölköttäneet koko vitun ajan muutenkin. Aina loppuun asti.
Kuin Titanikin bändi.

Sitä tämä meno JO ON. Se ei "ala muistuttaa" se ON JO.

P.s 2 väännän vielä rautalangasta: ählämit ja neekerit on alkeellisia ja se on bioloogista, geneettistä, fyysistä, absoluuttista, muuttumatonta. Se ei rakenna, se TUHOAA ja TAPPAA, kaiken tieltään ja syyttää myöskin uhriaan kuten KAIKKI rikolliset; kytät ja valtio, perusrikolliset... kaikki. Aivan kaikki.
Jos "Maa"ssa on paljon nekruja ja ählämeitä, maassa on paljon KAAOSTA, EI järjestystä, KAAOSTA. Ainaisia murhia ja tappoja ja raiskauksia ja jengisotia ja heimorähinöitä ja älykääpiö mölyäjiä pitkin katuja ja kujia ja maisemia, notkuvia nekrunpaskoja ja varkaita ja loisia ja rikollisia demoneita ja päänkatkomisia ja muiden uhkailua ja Valkoistenvastaista Rasismia™ ja jatkuvaa sekasortoa ja hälyä ja häiriötä.
Ja te LUULETTE ...?...että te voitte HALLITA !??!!?!?!?!? tätä kaikkea !!?!?
Että suomessa kaikki toimii erilailla ja paremmin kuin missään muualla, maailmanhistoriasa ja ympäri planeetan ?! Koska TE, suomen kollektivistityrannit olette NIIIIIIIIIIIIIIIIIIIN vitun eteviä ja kyvykkäitä ja visionäärisiä ja oikeamielisiä ?!

Kiinnostaisko esim sellanen mielenkiintoinen yksityiskohta, että: minä en tule "rakentamaan" mitään vitun "yhteistä suomea" eikä tule moni moni muukaan, joten teille jää VAIN nekrut ja toisenne.
Ja voitte uskoa huviinne; minä OLIN se teille luvattu seuraava "Suuri" !!!! Mutta minä...en enää katso teidän olevan minun väärtejäni, te ette ole ANSAINNEET saada minua lahjaksi, joten.... minä sulkeudun kai vain pois täältä taustalta, vähin äänin, ja te jäätte ilman KAIKKEA sitä mitä minä olisin VOINUT teille antaa.
Teillähän ON vain minun sanani, että MINÄ olin se "seuraava" mutta... ottakaa tai jättäkää.
Minä en anna itseäni teille.


Te ette tiedä mihin olette ryhtyneet.
"Antakaa heille anteeksi, sillä he eivät tiedä mitä he tekevät!" ...kuten joku joskus taisi sanoa... mutta minä olen kyllästynyt antamaan teille käpyaivoille anteeksi, toistuvasti. Päivästä toiseen, vuodesta toiseen. Elämä vain kuluu eikä mikään muutu kuin pahemmaksi.


"Teillä on silmät NÄHDÄ ja korvat KUULLA, mutta siltikään te ette kuule, ettekä näe, MITÄÄN!" sanottiin silloin niinikään. Siitä on jo tovi vierähtänyt...ja mikään ei ole PARANTUNUT.
SELLAISTA on TEILLÄ GEENEISSÄ.
Ja NYT, tänä maailmankautena, te LUULETTE muuttavanne taialla, jota vain "poliitikoilla" ja naisilla on hallussaan, neekerien loputtomat primitiivilaumat ja kuolemalle ja sen levittämiselle omistautuneet valtavat "paimentolaiskansat" ...joksikin... muuksi, miksi? Ihmiseksi ? "Sivistyneeksi" ?.... sammakoiksi ?


"Born Blind"  Muchanu Designs.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti