tiistai 11. huhtikuuta 2023

THL & KELA haluaa LISÄÄ veroja !!

 https://www.is.fi/terveys/art-2000009512979.html


JUMALAUTA VITUN KUSIPÄÄT SAATANA  !!!





Kuten näette MIKÄÄN ei valtiolle IKINÄ riitä. Ei MIKÄÄN !


Miten paljon kyykytystä ja nöyryytystä ja infantilisointia sitä vain onkin olemassa, niin sitä "tarvitaan" aina vain lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää lisää ja lisää.

Ja sitä aina "TARVITAAN" - sitä ei ilmaista niin että "me halutaan vain lisää valtaa" vaan mitä ikinä ne tekeekin ...sitä jotain vain "tarvitaan", se on nääs ihan TARVE. Se on sellainen jostain tyhjästä tai perseestä ilmennyt yht´äkkinen "ai kappas ! kuinka emme olekaan aiemmin TÄTÄ huomanneet ja hoksanneet?!?" tyyppinen ikiaikainen ja uusi TARVE.

Mutta hei kelan kommariämmät kusipäät ja teehooällän ääliöt; MINÄ EN HALUA !!! Minä EN halua yhtikäs MITÄÄN veroja en näitä nykyisiä enkä varsinkaan uusia.

KAIKKI verot pitää saada POIS lopullisesti ja katoamaan ja sitä kautta "politiikka ja poliitikot" ja kaikki mikä on "valtio". SE on oltava MEIDÄN KAIKKIEN yksimielinen ja johdonmukainen ja yksisuuntainen ja täydellisen absoluuttinen ja jäykän taipumaton tavoitteemme ====> kohti Aitoa Anarkiaa. Sikäli kun sitä voi tässä ulottuvuudessa olla olemassa.


Minä EN OLE mikään vitun autistinen mato kuten suomifinnuiittijuntit enkä halua tai kaipaa KETÄÄN komentelemaan ja "päättämään" puolestani ja "edustamaan", minä edustan ihan itse itseäni, ja minä HALUAN syödä ja juoda sitä mitä MINÄ haluan vittu syödä ja jumalauta juoda - enkä minä kysele siihen teidän alhaisuutenne mielipiteitä.  Eikä teillä ole mitään oikeutta minulta rajata YHTÄÄN MITÄÄN, vaihtoehtoa tms, elämästä pois muutenkaan, mutta te vain teetet niin kuten kaikki pahat kusipäät. Pehmojen Tyranniaa, sitä tämä on, nynnyjen hirmuvaltaa ja muuta nöyryyttävää ämmämäistä ämmien lapsellista kusista tunkkaista kusipäistä vitun sontaa ja paskaa.

Minä haluan juoda ihan niitä AITOJA alkuperäisiä limujakin mitkä te vitun kusipäät ääliöt mäntit paskapäät olette jo lantranneet ihan kamalaksi aspartaamia ym myrkkyjä sisältäväksi vitun kulahtaneeksi mitättömäksi pilssivedeksi. Kiitti vitusti siitäkin saatanan kusipäät ja kaikki vitun ääliöt läskit jotka ette kykene itse vitun virtahevot edes olemaan tappamatta itseänne jollain vitun ..millä lie.. rasva-sokerlientäkö te juotte ? TEIDÄN takianne MINÄ menetän aina vain jotain lisää, uusia tuotteita mitkä ennen oli itsestäänselviä kuin Neekerinsuukot, mutta koska joku VITUN läskipää kusipää turpaansakerjäävä ärsyttävä vitun vastenmielinen vasurin kusirotanpaska menee ja mankuu jollekin VITUN paholaisen vallankiimaiselle paskanilviäiselle psykopaatille vitun "virkailijalle" ...niin bäng: meiltä KAIKILTA MUILTA katoaa jokin vaihtoehto elämästämme. Tämä kaava saa nyt jumalauta LOPPUA !! Ei sokeri, ei rasva, ei suola, vaan TEIDÄN TYRANNIANNE ja yksisuuntainen sanelunne ja yksisuuntaiset päätöksenne. 

MINÄ EN OLE TEITÄ KETÄÄN KOSKAAN IKINÄ MIHINKÄÄN "valtuuttanut" !!!!!



HÄVETKÄÄ ja haistakaa saatana vittu vitun ärsyttävät pikku nilviäiset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti