keskiviikko 19. huhtikuuta 2023

Muslimipankki

Olen aina välillä nähnyt sellaisia uutisia että muslimit, kaikista maailman apinoista, on ehkä aikeissa perustaa johonkin tänne sekaamme oman pankkinsa.

Tästä halusin vain sanoa että jumalauta !!.... Jos sen teette niin ... minä tulen sangen todennäköisesti liittymään pankkiinne !

Muslimeilla on siinä ihan OIKEA ajatus ja sama kuin minulla, että korkoa EI SAA PERIÄ tai muuta vastaavaa syntistä rikollista käärmeenpaskaa !! Aivan MAHTAVA ja itsestäänselvä asia jonka luulisi olevan täällä jo JOKA perkeleen pankilla ihan niitä perusasioita. Mutta kun ei nin ei, Lucin perse maistuu vain paremmalta.

Haistakaa vittu ja hävetkää ja kuolkaa tuhannesti, saatanan aivottomat villinä ja näennäisvapaana laiduntavat vitun rumat vitun sontajuntti fintiaani finnuiitti paskapäät tiukkapipot ateistit änkyrät kommarit paskat.

Mutta eniwei, kerrankin voin ihan kehua muslimeita !! NYT ON HYVÄ !! 







Nyt on oikeamielinen juttu... ei jumalauta kirjoitinko minä todella näin !??! MUSLIMEISTA ?!? 

Hei ?!! ...ei vittu.. mitä minä oikein söin ?..näenkö minä kahtena.. tai peräti kolmena ?... Oliko replikaattorissa jotain vikaa... onko Data taas motannut minua nyrkillä nukkuessani ?.. Mitä on tekeillä ??!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti