sunnuntai 4. elokuuta 2019

Sittemmin kun suutuin....

...Yrjölle, lässähti Blogini lukijat aivan TÄYSIN.  Ja totaalisesti. Absoluuttisesti. Täällä käy lähinnä se joku Yksi Lukija mikä minulla kai sitten on.... joten kiitos kai sitten sinulle, notta jaksat käydä lukemassa täällä näitä mitä KAIKKIEN tulisi lukea, mutteivät lue kun eivät halua kuulla ja kestä -totuutta itsestään ja maailman asioista.

Joten minä "rääyn" nyt sitten yksin / sinun Yksi Lukija kanssasi. Ole hyvä.


Suomalaiset; te olette SÄÄLITTÄVIÄ, vitun paskahousut. Tämä "ostrakismi".. se EI OLE mikään vitun VASTAUS ja pätevä reaktio mihinkään, eikä OIKEIN, se on "cop out", se on yksinkertaisten lapsellinen ja yksinkertainen Apinan Murjotus "taktiikka". Se on lapsellista, eikä johda muuhun kuin ongelmien kasautumiseen ja SUUUUURENTUMISEEN ja lykkääntymiseen kohti Tulevaa. Siinä KAIKKI.

Jos ette osaa HOITAA ongelmaa, ei sitä kannata yrittää myöskään Ulossulkea, kuten nyt minua.

Toki ei se mitään meinaa, minä olen ollut Ulossuljettu noin lastentarhasta lähtien, joten olen tähän hyyyyvin hyvin tottunut, mutta näin ^ asia ON.

Lueskelkaa siellä sitten niitä toistenne vitun laimeita, keskenään vaihdettavissaolevia, samanlaisia paskanhajuisia yhdentekeviä löyhähdyksiä ja pieruja ja platkuja länkytyksiä ja itsestäänselvyyksien toteamista nettikirjoituksen muodossa  ÄLKÄÄKÄ vahingossakaan OPPIKO MITÄÄN tai MUUTTUKO  I T S E !!!

Ei   TEITILLO mikään muutoksen pakko !! Herran tähen !! MINÄHÄN se tässä joudan muuttumaan !!! TEIDÄN kaltaiseksenne !! Ihan kuten Jeesuksenkin olisi tullut vain kiltisti ja mukisematta Totella, ja mennä Muiden Mukana ja ylistää Fariseuksia ja mitä lie vitun Roomalaisia Perseiden Perseitä ja muita marakatteja-apinoita.



#HyvinTeVedätte!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti