keskiviikko 13. heinäkuuta 2022

Valtio sieppaa lapsesi

 https://www.youtube.com/watch?v=lf8y4gS6mUA&ab_channel=AnythingGoes



Ei tuossa mitään uutta ole, tuollaista valtio on ja tekee. Mutta MIKSI ihmiset yllättyy siitä että noin käy,  jos tuollaisia pikku nahkanaamaisia vitun miniHimmlereitä vitun kostonjanoisia nörttejä päästetään päättämään asioista.  Eikö se ole itsetäänselvää pitää tuon näköinen paska kaukana kaikesta "vallasta" ?!


Vittu miten tyhmiä ihmiset voikaan olla, ei jumalauta.

Ja paskahousuisia.



Kuten joku kommentoi, MASSIIVISTA "Kansalaistottelemattomuutta™" vaaditaan NYT !!!!


Se on  IHAN MINIMIÄ !!  KAIKESSA. Minimiä.


Se on VÄHINTÄ.




P.s minä EN OLE mikään vitun Kansalainen™ - minä olen minä. Minä olen SIELU,  ja tälläerää kropassa. EN mikään "Poliittinen Kansalainen™" jonka Valtio omistaa. Kuten kyttä esim katsoo asian olevan, koska on seinähullu jääräpäinen verta anuksestaan kerjäävä pikku sekopää-kusipää sosiopaatti paskahousu kiusaaja mielisairaalan potilas vapaalla - hullu.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti