sunnuntai 3. heinäkuuta 2022

Miksi EN osta skootteria tms...

 Suomessa ainakaan.


Olen jo monia kesiä aatellut hommata skootterin tai ehkä jopa mozkarin tjns mutta joka ikinen kerta se pysähtyy se suunnitelma vapauden anastajien tyranniaan. Eli byrokraatteihin / kyttiin.

Sillä tässä naurettavassa rutikuivien hönödorkamolopää-idioottien tiukkapipo määräilijöiden sieluttomassa paskamaassa ja valtakunnassa jos ajat vaikka ilman sitä typerää molloa päässäsi eli "kypärää" - käy kytän sosiopaatit päällesi / vaikeiksi. Ja minä en vain jaksa ja halua ottaa sitä riesakseni ja täten Valtio kaikessa kusipäisyydessään saa minulta taas "takavarikoitua" yhden vapauden. Niiden KAIKKIEN loppujen kera ja seassa mitä se minulta ja sinulta vie. Mutta minä toisin kuin sinä, INHOAN vihaan ja halveksin valtiota ja sen kaikkea kaikkea, ja kaikkia kaikkia. Ja NÄEN SEN sellaisena  kuin se oikeasti ON, en sellaisena kuin joku vitun oikeistolainen lampaanaivo sen näkee. Eli  jonain hyvänä ja tarpeellisena ja lähes "Jeesukseen" liittyvänä. 

Vitun seinähulut imbesillit.


Mutta eniwei, AATELKAA miten KUSIPÄÄ täytyy olla, ollakseen siis sika ylipäätään ensinkään, mutta että saa pieneen(!) kusiseen ahtaaseen päähänsä mennä ja "pysäyttää" joku joka ajaa kuten itse haluaa, eli ilman liian isoa ja turpeaa ja typerää lisähattua eli "kypärää". Ja kuvitelkaa sen lisäksi miten superkusipäinen pitää olla antaakseen siitä joku vitun "sakko" eli maksukäsky VALTIOLLE, "tai  muuten...".

Vittu teidät tulisi repiä kappaleiksi kytät. Helvetti odottaa teitä kyllä, mutta sitä pitää jouduttaa. Ja nöyryyttävää kärsimystänne pitkittää, ja minä aion tehdä sen. Minä olen jo luvannut luojalle että vaikkei kukaan muu niin MINÄ ! MINÄ tulen AINA vaanimaan teitä. Tämän inkarnaation jälkeen teillä on MINUT perässänne, ja minä olen niitä jotka ei IKINÄ anna anteeksi tai luovuta. MINÄ saatan teidät siihen mitä te kutsutte, ylimieliset kusipäät, "vastuuksi". Eli MINUN väkivaltaisen teidän nöyryytyksenne ja kidutuksen ja piinaamisen ja vaivaamisen ja alistamisen ja vangitsemisen ja sakottamisen ja estelyn ja komentelun ja hidastelun ja mielivallan .."velvollisiksi", sanotaan näin. Teillä ON(!) siihen velvollisuus !

Make NO mistake about this ! 





P.s  TOISTAN:  teillä EI OLE MINKÄÄNLAISTA OIKEUTTA PAKOTTAA...ketään IKINÄ MIHINKÄÄN, saati ketään aikuista ihmistä käyttämään jotakin esinettä tai olemaan käyttämättä. Ja te TIEDÄTTE tämän kyllä itsekin. Ja että suurin osa fintiaaneista on yhtä tyhmiä  moukkia kusipäitä paskaläjiä kuin tekin, aivan yhtä pöyristyttävän takapajuisia sieluttomia totaaliateisti-änkyröitä idiootteja muihinpuuttujia ja  muiden kyttääjiä ja periaatteessa varkaita jne ja ettei niistä ole ikinä  mihinkää kapinaan tai edes vain junou ?.. vaatimaan ihan PERUS vapauksiaan. Suomijunttifinuiitissa sitä kykyä ei vain OLE, sen enempää kuin ihmistä neekerissä.

Haistakaa siis mätä paska vitun kiusaajat ja kusipäät.  Ja se ON ainoa mitä OLETTE, kiusaajia ja muihinpuuttuvia paskapäitä, vaikka miten ja miten usein ja mitä - itse itsellenne ja toisillenne koetatte  vakuutella. Te TIEDEÄTTE nämä sanat ainoaksi todelliseksi totuudeksi ja minut totuudenpuhujaksi ja minun sanani kantavat ja niissä on voimaa ja totuutta, teidän tuulenne puhaltuu, Da Vincia "parafreisaten"*, perseestänne.


* Eli siteeraten muttei sanatarkasti / sitaattia soveltaen.



Mutta että kiitti vain tästäkin vapauden puutteesta suomen kusinen kusipää VITUN paskamaa ja kansa ja valtio. Palakaa mätäpäät nynnyt paskasäkit Jantelaki muulit ja kusipäät ja komentelijat  ja muotopuolet rumilukset vitun Satanistiset mutantit Helvettinne tulessa, nyt  ja aina.


Amen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti