sunnuntai 10. heinäkuuta 2022

EUn koiranpaskapäät

 



Jumalauta VITTU !!


Juuri kun luulee, jos luulitte, ettei asiat nyt enää ainakaan ihan kaaaaauhean paljon pahemmaksi VOI mennä niin.. käy ilmi että ne EU:n EI KENENKÄÄN VALITSEMAT eli .."laittomat" (?) mulkut on juonineet niin että Hollannin maanviljeliöiltä  viedään elämä ja elanto ja mmatti ja MAAT; ja niille maille rakennetaan maahantuomilleen VITUN neekerin-apinanpaskoille ja muslimin saastoille slummeja !!  

JA !! Tämän LISÄKSI EUCCCP:n koirankusipäät kerjää verta nenästään vielä enemmänkin ! Ne nimittäin päätti keneltäkään kysymättä kuten kunnon totalitäärin tyrannin "kuuluukin", että meitä tulee holhota VIELÄ lujempaa ja infantilisoida ja nöyryyttää  viiieläkin enemmän ja "säätivät" ja "pakolliseksi" jonkun VITUN naurettavan pehmonynny-kukkahattutotalitääri "lain" tjns että autoihin täytyy asentaa joku vitun nopeusrajoitin.

Minulla ei ole enää muita sanoja kuin että se paskarottalauma tulee murhata mahdollisimman brutaalisti ja hitaasti mutta pian.


Vittu se riitti sitten.



Laittakaahan finnuiitti"poliitikot" vitun kusipäät määräilijät ja kytät ja muut paskaläjät vitun määkijät sitten nootille ja korvanne taakse. Nyt etenette kohti kuolemaanne, lynkkauksia yms. Hollantilaisillekin vittu RIITTI JO ja Ranskalaiset on olleet sydän tulessa ja kauan ja minä jne, ja meitä tulee koko ajan lisää. Sen kun kiristätte kontrolliruuvejanne, te ammutte sillä ITSEÄNNE päin näköä satanistit.


MINÄ TIEDÄN mitä te olette, nämä muut uinuu vielä tollouden harhoissaan, mutta minä kutsun Satanistia Satanistiksi, ja te olette niitä. Te olette Satanisteja.


Muttei mitään, SODITAAN !



Avec plaisir.








P.s  kytän rotanperse hoi ! MINÄ en aio käyttää IKINÄ mitään kypäriä ja kellukkeita ja nopeusrajoittimia ja mitään mitä byrokraatit määräilee.

TIETÄKÄÄ TÄMÄ. Ei muuta.

P.s 2 minä en maksa IKINÄ mitään vaatimianne "sakkoja".

P.s 3 HERÄTKÄÄ ny sitten jo vitun kusipäät  "oikeistolaiset" iskän pikku nynnyt paskat ! Saatanan homekorvaiset naurettavat sementtipäiset mykät vitun idiootit perkeleen helvetin totiset tollot.

VITTUUN se SAATANAN "talous", NYT on tosi  kyseessä. Joka te alistutte tai sitten ette. Minä EN.


Enkä minä myöskään "tunnusta" teidän Valtiolaiset™  "auktoriteettia". TE olette vain vihollis-apinoita, en pidä teitä EDES ihmisinä ja minä INHOAN ihmisiä, te ETTE OLE vapaamuurarit ja muut jästipäiset yli-ylimieliset kusipäiset änkyrä-ateistikommari mulkut mitään Oikeutettuja Ihmisjumalia, joilla on Oikeus toimia toisten olentojen olemassaolon erotuomareina. Sellaista MITÄÄN ei ole OLEMASSA. Te vain TEETTE niin koska..?... koska nuo muut on tuollaista alistuvaa paskasakkia ja tyhmiä kuin lantainen saapas.

Suksikaa vittuun.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti