perjantai 29. huhtikuuta 2022

Välihuomautus 29.04.2022

Sanon taas, TAAS, että MEIDÄN on päästävä eroon kytistä. Jollakin tavalla meidän on saatava tuo Saatanan Armeija niskastamme, niistä MISTÄÄN muista ei tarvi välittää MITÄÄN, yksikään tuomari tai asianajajaliero tai poliitikko tjms ei ole kirjaimellisesti MITÄÄN ilman kyttiä. VAIN sioissa on se todellinen valtion "voima" - SE itsessään mahdollistaa aivan KAIKEN muun. Joten SE on meidän tiellämme ja vapauden ja totuuden ja kaiken hyvän tiellä ja edessä ja josta on päästävä eroon.

Mutta vaikeaa se on, kuten Cicero sanoi jo sangen kauan sitten, "typeryksiä on mahdoton  vapauttaa kahleista joita he kunnioittavat".

*

Minä kirjoitan näitä huomautuksiani ihan jo istuttaakseni kaikessa rauhassa teidän pehmeisiin päihinne nämä itse ajatukset ja IDEAT. "Inception".


Minä "aivopesen" sinun tyhmäksitaottua mieltäsi puhtaammaksi ja valmiimmaksi vastaanottamaan OIKEAA TOTUUTTA.

Joka hyytää apinalaumaa nyt ihan yhtä paljon kun se hyysi jo 10.000 Ekr.


Mutta minä olen parempi ja olen aina ollut ja tulen aina olemaan, amen.


Minä en tullut apinalaumasta enkä sen sanelua kuuntelemaan, sen enempää kuin itse Yeshua. Minä tulin opettamaan ja "sanelemaan".


Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti