sunnuntai 19. helmikuuta 2023

Muistutus

Meidän on päästävä VAPAAKSI.

Meidän on päästävä valtiosta ja poliisista ja HEIDÄN laeistaan irti ja totaalisen täydellisen absoluuttisen vapaaksi.

MINÄ EN SYNYT ORJAKSI tai omaisuudeksi, jos te synnyitte niin hei... aika juttu !


Minulla ei ole MITÄÄN, minkäänlaista, velvollisuutta kuunnella muiden sanelua ja alistua vieraiden käskyihin ja "moraaliin" ja kirjoittamiinsa vaatimuksiin, tai sitten minulla on tismalleen sama vaatimus ja komentelu ja vangitsemis ja kidnappaamis ja kyykytys nöyryytys Taivaan Mandaatti ja lupa ja oikeus kuin heilläkin, ja tämä on totaalinen absoluuttinen TOTUUS ja FAKTA. Voitte kysyä itseltään luojanpaskalta tai vaikka Jeshualta, eivät toki VASTAA mutta hei, voittehan te kysyä !

Samoin, minä haluan kantaa asetta, kaikkialla kuin samurai miekkaansa, nyt ja aina ja iäti jos niin haluan. Enkä minä kysele sitä keneltäkään, minä haluan olla mies ja VAPAA ja tehdä tismalleen mitä  haluan. Enkä minä olisi koskaan estänyt teitä muitakaan tekemästä mitä TE haluatte, mutta koska te olette tuollaisia kusipäitä mänttejä petturi mulkkuja ja paskahousuja ja nynnyjä ja alistujia niin hei.. te teette niin, te puollatte omaa kidnappaajaanne ja komentelevia vieraita alistajia, koska olette myös idiootteja.

Helsinki Syndrooma, se on finnuiittien juttu !


Eniwei, toivon pikaista totaalista Globaalia VAPAUSSOTAA  kaikea valtiovaltaa eli luciferin satanismia vastaan ja kaikkialla kaikille "kansoille" totaalista irtautumista kahleistaan.


Olkoon kosto julma armoton järkyttävä ja miljoonien vuosien ja inkarnaatioiden pituinen.

Päättymätön ja säälitön.


Kytät ja tuomarit ja vanginvartijat ja poliitikot ja byrokraatit KAIKKI, poikkeuksetta, vankilaan ikuisesti.

Joka miekkaan on muita vastaan tarttunut, se siihen myös hukkukoon.

Aamen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti