torstai 6. tammikuuta 2022

Koronapassi & Paven Video

 https://www.youtube.com/watch?v=9ivr1Rp58gU&ab_channel=AnythingGoes



Noni.  


Hienoa. Vittu ei kauhean KUSIPÄINEN pikkunilkki tuokaan  vitun demoni ^?  Aivan USKOMATONTA, aivan vitun uskomatonta. Tilanne on jo absurdin rajamailla. Ja näyttäisi ehkä jopa menevän pahemmaksi.  JOPA suomlannissa jossa ei OLE eikä  ole missään vaiheessa OLLUT eikä tule olemaankaan, MINKÄÄNLAISTA minkään vitun valtakunnan "pandemiaa" tai KATASTROOFIA tai muutakaan ongelmaa. Joillakin on flunssa ...wau, johan on hittolainen... 


Tämä on KAA-DET-TA-VA !!  Tämä TILANNE ! Onneksi monet alkaa jo olla kärryillä että tekeillä on hyvin paljolti jotain ihan muuta kuin jokin "vilpitön yritys vapauttaa Meidät Kaikki tältä katalalta sairaudelta"... "jonka alkuperä on siis tuntematon"...

Kyllä kai niin...


Eniwei, itse olisin tuossa mennyt toissakopäivänä mm Hesburgeriin...EI....sitten mietin jopa Expresso Housea minkä lähelle satuin... EI... sitten mietin...ja annoin olla, tyydyin Kotipizzaan, kaikilla muilla mulkuilla oli ikkunoissaan ja ovissaan lappu että "meillä syynätäänkin se Tottelevaisuuspassi! HÄH HÄH HÄÄ!" joten suksikoon vittuun sitten.

Hei Hese hoi; ei TARVI vaivautua !! Pitäkää kebab hampparinne perkeleen molopäät.

Vitun nynnyt !

Vitun  heikot !

Vitun paskat !

Vitun  idiootit !

Haistakaa saatana vittu !


Mutta eniwei, järkyttävää mutta  EI yllättävää, miten helposti suomlannin finnuiittikansakin kyykkäsi, VALTIO "jyrähti" kuten ne tykkää sanoa, ja "Kansa" eli te säikyt hoi polloin pölvästit lampaat menitte samantien matalaksi ja hiljaiseksi. Minä häpeän teitä.

En voi olla kuin pettyneen järkyttynyt.


Vittu te olette NAU-RET-TAVIA ! Kulkiessanne  tuossa ympäriinsä paniikissa ne vitun kalsarit naamalla, hönkien ja hengittäen sitä samaa paskaa tunkkaista ilman korviketta niiden takana "turvassa", ja siinä kun kyyristelette ja menette pitkin seiniä,  on  silmissänne käsittämätön PELKO.

Te pelkäätte  koska mielenne on liian pieni. Minä en pelkää, minä en pelkää kuolla,  minä olen nähnyt kuoleman tuollepuolen enkä ole pelännyt ennen sitäkään, minä ODOTAN sitä. Ja kuten olen sanonut, se ei  TOD! ole mikään vitun loppu vitun toivottomat totaaliset taliaivot ! Mutta jos se ei nyt mene kaaliin  niin ei se sitten mene, ei maha mitään. Sittenhän näette.


Mutta LAKATKAA jo tuo naurettava vitun hössötys ja paniikki ja tajutkaa että kyse on KOORDINOIDUSTA TOTAALISEN VALLAN ahmimisesta, EI mistään vitun haapeasta flunssasta. Joka on vaarallinen jos olet yli 85 vuotias yli-lihava diabeetes läski jolla on ainakin pari muutakin sairautta. Eli hei, idiootti, sinä olet TÄYSIN turvassa !



Mutta että pitäkää ruokanne sitten, minä pidän LISTAA. Minä EN arvosta listalleni joutuneita, ja  minä olen MERKITTÄVÄ rahoittaja sekalaisille syöttölöille.

Mutta onneksi osaan itsekin tehdä sangen paljoa erisorttisia kunnollisia ruokia.


Ja.. onhan minulla toki tuo replikaattorinikin niin...


Hahahaa...



Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti