lauantai 4. kesäkuuta 2022

Kusipäät Finnuiitit

Minä inhoan teitä suomalaiset !


TODELLA !! 


Toki voi olla 1 tai 2 poikkeustakin seassanne, mutta jumalauta jos olisin Hitler ja minulle tarjottaisiin mahdollisuutta hävittää rotuna lopullisesti joko juutalaiset TAI suomalaiset, minä en hetkeäkään epäröisi hävittää Suomlannin Finnuiittia.


Jumalauta että minä olen enemmän kuin totaalisen täynnä tätä pikku komentelevien paskanilkkien mulkvistien sosiopaattien ja määräilijöiden NAURETTAVAA tunkkaista ultrahönöä kollektivisti-kommunisti ämmien hallitsema kusinen läjä paskaa, paskamaata.

VITUN pikkusielut tiukkapipot määkijät pilkunviilaajat kyttääjät luuserit imbesillit. On järkyttävää tajuta mikä tunkkainen pohjoiskorea tämä paskaläjä ON kun on itse katsellut koko elämänsä Amerikkalaista elokuvaa ja tv:tä ym ja ..ainakin kai kuvitellut että joootenkin siitä jotakin olisi irronnut ja tihkunut jopa tänne asti ja finnuiittimuulinpaskojenkin päälle mutta ei. Ihan samaa muinaista jonkun vitun tundran neekeriheimon tasoista ähisevää typerää roistonpaskaa koko vitun kusinen tunkkainen vitun ämmää pedestalisoiva naurettava maa.

Siinä YKSI syy miksi minä en juurikaan välitäkään vaikka ryssä hyökkäisi, kuten ilmeisesti nekään jotka lähti lätkimään "reservistä", jollaisena JOKAINEN "maa" "kansaansa" pitää. Miksi vitussa puoltaa tätä vankilaa ? Minä mieluummin AMPUISIN teidät kuin auttaisin teitä vitun tunkkaiset jääräpäiset RUMAT Saatanan äklöt vitun rotat. Haistakaa vittu !


Ja kuolkaa tuhat kertaa. 

Ja niin käykin, rest assured.


- Ja tämän kertainen sytyke tälle oli "virkaintoinen" RUMA läskikurkku ämmä joka ..käytti sitä miniatyyrista "valtaansa" mitä sillä oli, tuhotakseen päiväni ja viikonloppuni ja täten mieleni taas muutaman askeleen ja ..niin edespäin.

- Aiemmin tuossa jotain aikoja sitten sain sentään itse iskettyä byrokraattia ikäänkuin päin näköä ja sain sen kaiketi itkemään tai ainakin se oli todellakin pois tolaltaan hetkisen ...sai se kai koottua itseään hieman loppua kohden mutta TOTUUS yksin on ääneenlausuttuna sangen VAHVA ASE. TÄMÄN TAKIA luciferiaaniset eli siis ihan vain "demonit" INHOAA totuutta ja yrittää millä TAHANSA tekosyyllä saada sen sanomisen tabuksi ja "kielletyksi" jne jne jne.

Puhukaa siis aina TOTTA, se ärsyttää demoneita ja ajaa ne pitkin seiniä mutta VOI myös oikeasti MUUTTAA asioita.

SANOKAA "virkailijoille" mahdollisimman TODENMUKAISESTI päin näköä, se alkaa kyllä VAIKUTTAAN kun Kriittinen Massa tekee niin.


Muistakaa että nou mätr what, MINÄ tee AINA täällä taustalla omaa osaani, vaikka miten minimaalista, mutta minä nakerran Roomaa niin kauan että se on Rooma, ei Yeshua, joka on ristillä. Mihin KUULUVAT.


TÄMÄ on "mein kampf" - MINUN taisteluni.


"Rooman" ON. ROMAHDETTA-VA !



Amen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti