lauantai 18. kesäkuuta 2022

Järisyttävä teksti (linkki)

 Hyi vittu !


Hyi hevon helvetin vittu. ..... Minä... en ...oi helvetti. Minä voin kuulkaa aidosti pahoin. Minä törmäsin nyt niin poikkeuksellisen täydelliseen tekstiin että sitä on vaikea suomalaiseksi uskoa. Mutta kai se onkin vain suomennos lähinnä...  Mutta että  HITTO...


Ei ju..minä en suoraansanoen voi oikein edes kommentoida, niin kuvottunut olen. Minä voin siis ihan aidosti lähes fyysisesti pahoin lukiessani tuota. On kuin Eshter Vilarin "manipuloitu mies" mutta vain kamalampi.


LUKEKAA, linkki on tekstin lopussa. Sarastus artikkelista on kyse. Ja jos olet... ikinä tyyliin.. käynyt suomalaisessa pikkukaupungissa tai asunut sellaisessa saati sitten niissä VITUN kirotuissa ja kirouksena toimivissa korbusiaanisissa satanistisissa Helvetin betoni "lähiöissä" eli SLUMMEISSA, niin tämä kirjoitus romahtanee sinunkin syliisi kuten minun, kuin tonni myrkyllisiä tiliskiviä.

Aloin lukea ihan mjääh.. ja hyvässä uskossa mutta ..no..jaa..en tiä, saattaa olla että naamani ihan venähti heti ensimmäisen kappaleen myötä, sen verran myrkyllistä on kun joku noin täydellisen absoluuttisen osuvasti kuvailee totuuden ja todellisuutta. 

Tekee mieli lähes oksentaa, ja teksti sai minut tuijottamaan tyhjyyteen,  ja ajatuksiini aika pitkäksi aikaa ja siitä havahduttuani tulin tämän kirjoittamaan. 

Olen ihan tarpeeksi itse tuosta nähnyt ja/tai kokenut jotta tuo teki vaikutuksen ja ...lisäsi epätoivoa kai tjns .. en osaa juuri nyt sanoa.


En tiedä tekisikö mieleni lyödä kirjoittajaa vai seinää vai kenties kassantätiä, jollainen loukkasi minua vähän aika sitten ja olen ollut hyvin kostonjanoinen sittemmin, mutta eniwei - kuvottavaa. Kaikkea tuota minäkin aina yritän, ja yritän jaksaa, kuvata mutta tuossa on teille sylillinen yrjöä. Salonkikelpoisemmin kirjoitettuna kuin minun tekstini.


Lukekaa ja kuvottukaa : https://sarastuslehti.com/2022/06/18/vasemmiston-erehdys-osa-i/



VAIN tuo osa missä mainitaan "masturbointi" on minulle yht´äkkinen ja vieras, enkä ymmärtänyt miksi joku tekisi noin - mutta ymmärrän kyllä toki sanoman, eikä se liene kieltämättä kai niin harvinaista. Ehkä olen naiivi tässä suhteessa mutta ITSE en ole moista tietääkseni tehnyt.









Sanoinhan min: Suomlanti on PASKA maa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti