maanantai 7. helmikuuta 2022

ilmoitus

Ilmoitan teillekin Blogin Mahdolliset Lukijat että tässä on ainakin taas vähän tällainen suvantovaihe ja hiljainen kohta. Meidän porukoihin osui, TAAS, kuolema. 

Ja se on prioriteettinä merkittävempi kuin Blogi. Ja olen kieltämättä kyllästynyt joutumaan ruotia kaikenlaisten muulien typeryyksiä muutenkin.


Olen kirjoittanut yhden merkittävimmistä kirjoituksistani IKINÄ tänne, valmiiksi, lisään siihen ehkä jotain vielä ja julkaisen sen kohtapuoliin. Se on myös syy miksi sanoin teille aikanaan että lukekaa se sen yhden junttimiehen teksti missä se puhui mm ilmaston lämpiämisestä ja ihmisten jostain.. mistä lie energiasta ja aikakausista ym, sellaisesta mitä monet kutsuisivat, tyhmiä kun ovat, "huuhaaksi" tai "paranormaaliksi" tjns. Minulle "paranormaali" on normaalia, minä en kutsu sitä huuhaaksi.


Mutta kuitenkin, minä pidän täällä omaa poppootani pystyssä ikäänkuin, miehistöä reilassa. Jos jotain niin merkittävää ilmenee että minä tunnen tarvetta siihen kommentoida tai puuttua niin saavun paikalle kyllä. Pitäytykää vain järjissänne ja skarppina ja mitä lie.


Sic Itur Ad Astra.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti