keskiviikko 11. lokakuuta 2017

"Siat O Fantsui" tai "112" Uusi Jakso

Katsoin tuotakin panikoivaa huohotusta tuossa pätkän, lopusta. Ja HETI siinäkin tuli eteen tapaus jossa Siat ja jotkin vesikytät...tai "rajavartiosiat" tai mitä ne merellä vaanivat mulkut sitten onkin, häiritsi jonkun kaksikon venematkaa.

VITTU mitä vitun vittupäitä !! Ei jukolauta saatana sentään !!

MIKÄ maailmankuva ja käsitys tuollaisella idiootilla VOI olla, joka on TÄYSIN(!!) vakuuttunut toimintansa oikeellisuudesta yms, mennessään pysäyttämään jonkun satunnaisen tyypin vene !?!?

Ja mitä sitten jos siellä ajetaan huikeassa promillen humalassa ?! Tai ilman liivejä tai sekä että ?!?!

Asian "bottom line" on että; MITEN SE TEILLE KUULUU ?!?!?!?!?!?!?!? ?!? ?!!?

Mitä Kristus vittu se TEITÄ kiinnostaa tai vaivaa !??!

Saatanan siilitukkaiset jäykät mulkut.


Minä en erikseen tulisi edes AJATELLEEKSI että "HEI! joku saattaa tällähetkellä, tuolla jossain....nin..?!...ei vittu hei! AJAA MOOTTORIVENEELLÄ kännissä !! Tai ehkä liiveittä!!! Kääääääk".
Ei.

Se ei vain erikseen juolahtaisi mieleeni, mutta minä en olekaan mikään kyttä. Minä en vahdi ja vaani muiden tekemisiä.

Kun lapsilta on kysytty noiden nuoruudessa mitä ne haluaisi isona tehdä, on normaalit ihmiset vastanneet ehkä jotakin "..emmä tiiää..ehkä nin palomiäs tai jotai.." tai "prinsessa!" tai "mä haluun olla lääkäri ja sit mä voin leikkaa ihmisiä ja näi.." tai "meijän iskällä on traktori!" tjns mutta kyttä !! Sen on täytynyt todeta vain että "mä haluun pysäyttää toisten moottoriajoneuvoja ja häiritä niitä vailla pelkoa siitä että ne iskee minun kusipäisen läskiperseeni lopulliseen kanveesiin kuten PITÄISI tehdä !! Ja mä haluun tuhota elämii ja näi...ja nöyryyttää muita uroksia mahdollisimman paskahousuisen turvallisesti, tai ninku et mulle itelle ei o nin paljo vaaraa ja näi..ja sotii kaikkia muita vastaan, jotka on aseetta, mut mulla on ase ! Ja pakottaa ne käytäytyyn niinkun ne EI haluu ja miten poliitikot HALUU et ne käyttäytyy ja näi...ja mä haluun kaivaa pyllyäni sormin, mut ku äiti aina kiältää ja näi!! Se on Ihan Tyhmä!"

Ja aikuisena siat sitten todentotta TEKEEKIN niin / noin ! Eli kaivaa pyllyä. Mutta !! jutussa on se juju että; se ei okkaan enää niiden OMA pylly !!
Vaan jonkun muun ! Jonkun vieraan. Jonkun toisen UROKSEN !

Pyllystä voi löytää vaikka MITÄ !!

Vaikka jotain "kontrabandia" eli jotain "kiellettyä", hedelmä joka sikaa houkuttaa kuin kuolema muslimia, jotain mitä ei nyrpeiden ja rutikuivien, itse itsensä Jumalaksi ylistäneiden mulkkujen omahyväisten vittupäiden alias "poliitikoiden" mielestä "saisi" olla Muilla Ihmisillä.
Koska he katsovat sen jotenkin kuuluvan itselleen, oikeuden määrätä siitä mitä voi ja saa olla olemassa tai muilla ihmisillä, esim "hallussa" tjns.
Ne on toisinsanoen mielisairaita ja itsekkään pahoja ja neuroottisia ja ahneita ja yliyliyliylimielisiä täysin kuviteltavissaolemattomiin sfääreihin.

Paskapäitä vailla vertaa.

Ne on omasta mielestään ja TEIDÄN, vallanneet tämän koko planeetan omakseen.
Mun miälestä EI, mutta te Suuri Yleisö olette selvästi täysin vastakkaista ja väärää mieltä.
Se johtuu siitä että olette a) tyhmiä ja älyllisesti lahjattomia ja megalaiskoja ja b) helposti säikkyviä nynnyjä paskahousja.

Mutta eniwei, en katso luullakseni toista kertaa tuota. Sehän on kuin katsoisi sitä Kyttien Ylistys ohjelmaa.

Jonka "täglaini" taisi olla -Kattokaa noita inhottavia nyrpeitä pallopäisiä mulkkuja ! Eikö okkin ihanii ! Joumään ! Ne tulee ehkä hakees sutki ! Joumään!-  tjns.




Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti