maanantai 24. marraskuuta 2014

Pekka auto



Aijaijaijaijaijaijaijaijaijai. Pekka parka !

No eniwei.

Tässä on tuo alkuperäinen otsikkokuva....



Aika taitava tuo minun väärennökseni vai mitä ?!?

Olen nimittäin vastikään keksinyt / ymmärtänyt / tajunnut jotain hämmentävän selvää (mitä olen yrittänyt jo kauan selvittää) : olen nimittäin vihdoin saanut selville mikä on tuo minulta tähän asti karkuunpäässyt ja "elusiivinen" ja aavemainen ja mysteerinen fontti, mitä iltalehti käyttää !! Ja koko tämän vitun ajan se oli ihan nenäni edessä !! mutten vain saattanut uskoa, että iltis käyttäisi jotain niin itsestäänselvää ja helppoa ja tyypillistä ja jokapäiväisen tavallista fonttia kuten Sans !!

Vittu se oli saatana Sans!! kooookoo tämän ajan !! S A N S !!!!

Ihan Perus-vitun-Sans. Tai joskus lihavoitu, joskus kursivoitu. Mutta sans kumminkin !!

(Minä olen yleensä käyttänyt näissä, omissa, hevonpaska kuvissani fonttia nimeltä "Tahoma Bold". Koska ...se oli lähimmäksi mitä fonteistani löytyi... tai niin minä luulin !! hahahahaa vitun typerys perkele !! Se tuijotti minua koko ajan silmiin! iiiiiiiiiihan koko ajan. Siitähän se fonttien selailu alkaa, fo kraists seiks !! [ainakin minulla. Sans on vittu oletusfontti !! naurettavaa..!])

No... tämä tarkoittaa tästedes realistisempia ja vaikeammin aidoista erotettavia Otsikoita !!


Kuten sanottua ; se mitä ei erityisesti odota tai etsi, sitä ei huomaa !!

Hahahahahaha lol.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti