maanantai 23. tammikuuta 2017

Psykopaatit poikkeuksellisen tyhmiä

http://www.iltalehti.fi/mieli/201701222200057672_md.shtml


HAH AHAHA HA HAHAH AHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!

aHAHAhaaaaa....aijai.... aAAAAII mä ihan naaauuutin !! Mä naaaauuuutin oikein, tästä !! Mä naaaauuuutin !!

KUN te muulit saatte lukea TUON ! HAHAHAHAHAHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAA !!!

MONESTIKKO minä olen teille sanonut, en sanonut "mahdollisesti tai ehkä" tai jotain muuta latteaa ja tietämätöntä ja nynnyä ja "reflektiivisen heteroa" vaan SANONUT, että "Poliitikot on psykopaatteja JA totaalisia älykääpiöitä, aivan kuten JOKAIKINEN kyttäkin!!"  ?!?!?!
MOOOONASTIKO olen tätä toistellut ja jankuttanut !?!?

Hau meni taims !??!!.........


...No ....siinä se nyt kuitenkin taas on, joka tapauksessa. Idiootteja ja mielisairaita paholaisia, siinä kaikki.



Ja mihin tai KEIHIN te vitun I D I O O T I T myös te pitkin kaikkia vitun "hommafoorumeita" ja ÄmVee-lehteä yms, kohdistatte Tahtonne toteutumisen ja ODOTUKSENNE siitä että asiat KORJAANTUVAT jotenkin yms jne ?!?!?!
Ei se vaan olis, ja korjatkaa jos nyt OLETAN ja olen VÄÄRÄSSÄ, mutta ei se nin, hei, kytät ja "laki" ja "poliitikot" ois ?!?


Asiasta toiseen; mikä idiootti senkin lienee muuten ylipäätään jossain joskus KEKSINYT että psykopaatti olisi jotenkin ÄLYKÄS ?!?!
Hei! toi tyyppi joka ei osaa muuta kuin vaania muita kuin jokin vitun alkeellinen peto, ja huohottaa jossain vitun vajassa saalista odottaen, ja/tai raiskailla kyrpä sojossa tuolla jengiä pitkin steissiä ja kupata kaikilta kaiken mikä irti lähtee, tuo tyyppi tuolla, tuo joka kyttää ja vaatii ja vainoaa ja käyttäytyy kuin demoni ja syö toisten ihmisten ruumiita eikä omaa minkäänlaista moraalia tai tunne-elämää tai katumusta saati sitten kunniaa tai mitään, tuo tyyppi on varmaan ihan, ninQ, SIKA. ÄLYKÄS.
Jeeeeeeaaammmääääään!! Fo shoo !




Vitun ääliöt.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti