tiistai 31. tammikuuta 2017

Julkiset Juntit™

Minä katselin jokin aika sitten taas sekalaisten suomalaisten julkkisten Instagram, mikä vittu se sitten ikinä onkin (en ymmärrä kai edelleenkään), tilejä ja sekalaisia muita kuvia heistä...ehkä Guuklesta tai jostain muusta "palvelusta".
Ja mitä minulle tuli hyvin yksiselitteisesti niistä .....ei niinkään mieleen, vaan SILMILLE, on että; kaikki ne näyttää ihan mulkuilta.
Eli toisinsanoen; kaikki suomalaiset jotka on kuuluisia jostakin (syystä?) on samalla myös ihan totaalisia tai melko totaalisia -mulkkuja.

Ne kaikki "vaikuttaa" siltä "kuin olisivat" juuri niitä sellaisia mitä Suomalaiset äs satch minulle ovat aina olleetkin, eli kylmiä, kolkkoja, itsekkäitä ja itsekeskeisiä, muut sivuuntyöntäviä inhottavia koppavia mulkkuja, jotka ei ole valmiita nauramaan itselleen tai myöntämään minkään asian TOTUUTTA ikinä, missään, mistään syystä ja jotka vahtivat kuin haukka sitä Julkista Kuvaansa tai Imagoaan, ja jotka olisivat paskajäykkänä jos tapaisivat MINUT.

Koska MINÄ OLEN(!!) niitä ihan OIKEITA Julkkiksia, niitä jotka on SYNTYNEET sellaisiksi, ja minä NAURAN ilomielin mille ja kenelle vain ! Luultavasti jopa missä ja koska, vain.

MINULLA olisi AINA aikaa "Medialle", vaikka inhoan niitä, ja kaikille muillekin. Mutta näille vitun läskipäille se KAIKKI vaikuttaa olevan jokin hirveä ja raskas taakka, jotain ihan vitun suuuuuuuuurta nääs, hey määän. Jotain "minkä alle jää".
Vittu kassatyö on vittumaista ja taakka ! Varastotyö samoin ! Oikeastaan, luettelematta erikseen joka ammattia; KAIKKI "oikeat työt" on sellaisia !
Julkkiksena olo on vielä AIKA vitun LEPPOISAA !

Joten älkää vittu valittako jos joku puolentoistametrin kajahtanut ja tukkasekaisin(sic!) , Vasuriämmä pyytää parin minuutin haastattelua, TAI jos SINULTA kysytään jotina OMAA mielipidettä tai kokemusta tai näkökantaa !! Vitun Samojedimuuli paska.

Ehkä eniten näissä Meän Julkkiksisa, vituttaa se ettei YKSIKÄÄN niistä sikäli kun minä tiedän, uskalla KOSKAAN sanoa mistään mitään minkä tietävät olevan "Vallanpitäjille"........eli siis ilmeisesti "Kansalle".. .epäkelpoja mielipiteitä tai liian suoria totuuksia. Kenelläkään näistä kissanpojista ei ole yhtään mitään MUNAA toisinsanoen.
Ja jos onkin, se on sitä tyhmää ja TÖKS! ÄH! TÄVÄÄ! tyyppiä, mistä Juntti Miehen tunnistaa vaikka mailien päästä.

Vittu KUUUUUUIIINNNKA tavallinen ja puiseva sitä VOI oikein olla ?!?!Sitä sietää miettiä, kun katselee näitä meidän vitun mutapaakkuja mitä on noussut lammenpintaan ja mitkä nyt kiiltelevät "Kansakunnan Kaapinpäällä".

Laimeaa, haaleaa kakkaa.
Laidasta laitaan.

Itse asiassa sehän on kai niin että, mitä tavallisempi, sen parempi. Niin se näyttäisi suomessa olevan. "Hei me tohon!" ..."äkkiä!"..
"Jaa mix?!"
"Mä otan sust yhen kuvan....sä oot nyt / sit kuuluisa!"
"WAAUU O_O jjjeeeess !! hianoo hei!....tuleeks mulle sit oma vaatemallisto ja hajuvesi ja joku elämänkerta, jota mulla ei O(!!), leffa ja näi?"
"Tuuulee tulee!"

Se on kai noin ^.



Ja koska aion / olen aikonut jo kauan, käsitellä muutamia heistä ihan erikseen, omissa jutuissaan, en nyt paneudu heihin tämän kummemmin. Mutta toistan; ne on kaikki melko kurjia Julkkuja.
Lopultakin.



Suomen "piirit" on kuten kaikki tässä Paska Maassa; pienet ja kireät. Luotaantyöntävän VAATELIAAT ja sensuroivat ja tympeät, pinnalliset ja itse itseään onnittelevat ja tietynlaisuutta vaativat.
Mainitsinko VAATIVUUDEN ? Sellaista se on.
O sitä, o tätä ! Älä o tota !


















Saako siitä keksin ?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti