torstai 15. helmikuuta 2024

Streptokokkikartano (?)

 https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8a5c877a-899a-4322-a1ae-71658450745c


Minä olen ollut itse sitä mieltä jo aika kauan että kaikki mitä olen Kokkikartanolta ostanut, on olleet menossa / Kokkikartano on ollut menossa alamäkeen ja selvästi ennen tätäkin.

Esim niiden se lohikeitto OLI joskus hyvää, ihan ravintolatasoa, mutta sittemmin olen saanut mm version TÄYSIN ilman tilliä tai mitään muuta kuin perunaa ja vähän kalaa, ja sitten taas niin myrkyllisen tillistä ettei sitä söisi tilliä syövä bakteerikaan. JOKIN tai joku siellä hihnastolla jossain mättää, jotain on tekeillä. Minä en juuri enää luota tuohon puljuun samoin kuin Jalostajaankaan, meno on kuin jossain helvetin Afrikan sarvissa tai ryssällä.


Ottakaa nyt KAIKKI kaikkialla jo itseänne niskasta kiinni !!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti