maanantai 27. maaliskuuta 2017

Rakentajat Kiinasta & Afrikasta ?

http://www.iltalehti.fi/uutiset/201703272200092558_uu.shtml

Kevät toi kevät toi muuuuurarin......Kiinasta !! Tai maalarin...AFRIKASTA !!

Näillä eväillä Suomi nurin !! Alta aikayksikön.



En ole yllättynyt, mutta silti vähän pettynyt.

Tätä tämä on.
Mutta !!

MINÄ olen alkanut näkemään asioita niiiin että; mitä jos se onkin niin että tässä ollaan sittenkin nousemassa tai siirtymässä uuteen ulottuvuuteen !?!? Navat vaihtuu ja sää "sekoaa" ja ihmisten ja eläinten mieli ja maailmankuva ja välit..........muuntautuu ennennäkemättömin tavoin (?)...joten ehkä tämä koko materiaalinen maapallo alkaakin jo "purkautua" ja me jotka siihen olemme valmiita, ja biliiv mii minä OLEN(!!), alamme nähdä jo sinne seuraavalle tasolle ?!?! Ehkä näillä materian maisemilla ja asioilla ei enää ole väliä ?...en tiä.
Tai ehkä minä vain sekoan tai jotain.


Mutta ainakin Suomi purkautuu KYLLÄ, ja sen "infra", jos ja kun talot ja rakennukset ovat neekerten ja kinkkien sanotaan nyt että "kokoamia" tai kyhäämiä tjns.

Kaikkialla rakennetaan jo nytkin, paljon, mutta taitaa olla jo NYT lähinnä puolalaisia ja virolaisia työäijiä.

HÄVETKÄÄ.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti