torstai 30. maaliskuuta 2017

Kapteeni Noteerattu !




http://www.vauva.fi/keskustelu/2801840/suosittu-blogisti-pyysi-anteeksi?page=124

W           A          U          !


Miehistö! Kapteeni on noteerattu !! BLOGIN ULKOPUOLELLA !!




Ensinnäkin... minä EN OLE hullu, paitsi toki ehkä valtavirran ja "Virallisen" (demoonisen) maailman näkökulmasta, ja toisekseen; kuka on tämä "Henna" ?!


Mutta ei hätää, eniwei, on minua hulluna kai pidetty AINA.

Se aina vähän hämmästyttää, ihan suotta kyllä, että MIKSI "Tavalliset Ihmiset" pitää minua "hulluna" ja miksi se diagnoosi on niin helppo tehdä.
MINÄ TIEDÄN kyllä, mutta minä uumoilen että he itse EIVÄT tiedä.

No mutta, kiitos kai kuitenkin...?.....
Mikäs tässä, Ritari Ässä. (INHOAN tuota vitun typerää sanontaa btw.)










P.s  ÄLÄ pidä minua hulluna !



Kiitos vielä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti