maanantai 20. maaliskuuta 2017

Bruce ja Härmän Suuri Ongelma

http://www.is.fi/taloussanomat/art-2000005132699.html

Hyvin Bruce sanoi, ja hämmästyttävän kelvollisia kommentteja on tuollakin.
Oletteko te KAIKKI koko maasta lukeneet minun ilmaisia viisauksiani, vai miten täällä on kuin järkeä ja tunnetta ja älyn alkeita välillä vähän ilmassa ?!?!
Alkaako muulilauma heräillä horroksestaan ja ValtioValtioValtioKytätLakiValtioArmeijaRyssäJaSota!! horkastaan ?!?!

Pari ihan täydellisyyttä hipovaa kommenttia tuosta jutusta...




 ^ On kuin hän puhuisi MINUSTA ja elämästäni, mutta minä olen JO luovuttanut, tätä Blogia lukuunottamatta; te ette ANSAITSE kuulla totuutta ja viisautta. Te ette ole ANSAINNEET ....MINUA.
SIKSI, muun muassa, minusta ei koskaan tulekaan sitä mitä luulin että minä tulisin olemaan, eli jonkinlainen kuuluisa ...sanotaan nyt vain "hahmo" jotten anna liian TARKKAA kuvausta.

Tapoittehan te tarinan mukaan jumalauta ite Jeesuksenkin !!

Vittu te olette muuten tunkkaisen TYPERIÄ !! Ja niiiiiiiiiiiin piinkovalla ASENTEELLA ja VAKAUMUKSELLA ettei sitä välistä usko todelliseksi. En ole lainkaan varma etteikö tämä olisikin jokin valvepainajainen, koko vitun kammottava elämä.

^....


...söör; en voi sanoa muuta kuin että...







Mutta ei mitään, pitäkää vitun tunkkaiset lantajuntti-idiootit tunkkinne ja luulkaa toki olevanne minun tasollani ja jopa sen YLLÄ, ja eläkää keskinkertaisuudessa ja keskiajalla.
Minä venailen kuolemaa tai sotaa täällä taustalla.





Adios.






P.s Hei; kuunnelkaa NAISIA !!

AaHAHHAHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA.................ooooooouumaifaking-gaad....*alkoi oksettaa*....


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti