perjantai 30. joulukuuta 2016

Muukalaisvaroitus !!

Kokeilen mitä tästä seuraa, jos ilmoitan tällaista täällä !!
(Luultavasti ei juuri mitään)



Tässä muutamina viimeöinä, tai ehkä noin viikko sitten, säpsähdin yöllä hereille ja näin piiiiitkästä aikaa "vanhoja tuttujani" eli yhden sellaisen vitun mulkosilmän sänkyni vieressä. Usko tai ole uskomatta, SE ei liity minuun eikä kiinnostakaan minua, eikä ole minulle tai minulta mitään pois.

Se yritti jotenkin "kauhoa" minua mukaansa sikäli kun snaijaan mitä se siinä toimitti.

Outoa kyllä en PELÄNNYT niitä enää, toisin kuin nuorempana !! Paitsi aluksi sitä säikähtää IHAN. VITUN. TOTAALISEN. HELVETISTI.

Mutta olen jo tottunut näihin outoihin lärviinsä...





Siitä se vitun hyypiö sitten vain haihtui pois. Vaikuttaen ....tympeältä. Ehkä jopa pettyneeltä..? En tiä, tuollaisesta "fenotyypistä" on melko vaikea lukea TUNTEITA! Nou ?

Esim tuo kuvan tyyppi.......hymyileekö se perkele !? (Tosin tuo kuvan yksilö on kuollut maahansyöksyn uhri, ei elävä).


Minulla on sellainen fiilis näistä että a) ne joko on jokin "minun jengini" tai sitten b) ne INHOAA minua ! AHAHaha en tiedä....ehkä ne INHOAA minua koska minä yritän VAPAUTTAA TEIDÄT muut !!
Ja tämä VANKILA lienee heidän rakentamansa ja ylläpitämänsä.

*

Tässä kai kaikki mitä näistä on raportoitavaa. Ei niistä paljoa ole kotiin kertomista.

Outoja ja ovelia supermulkkuja !! Ja melko pieniä kooltaan, jollei niitä ole, kuten niitä ON, useita eri kokoluokkia ja rotuja. Sellaisen PITKÄN version haluaisin joskus ehkä nähdä, mutta KAUKAA !! Ja niin ettei se näe MINUA.

Tämä kuva on ainakin olevinaan aito foto sellaisesta...



...piiiitkästä tyypistä. Nuo ^ on ILMEISESTI(?) jotain parin metrin luokkaa. Ja luultavasti me-le-ko VITUN älykkäitä. Ja tuo ^näyttää ihan siltä engelsmanni näyttelijältä  ...Bill Nighyltä !

https://fi.wikipedia.org/wiki/Bill_Nighy


Kuin yhdistelmä muurahaista, Japanilaista ja Bill Nighyä ! AHAHAHaaaaaahahaaa.



Eniwei; näitä tyyppejä lentelee teidän typerien ja tietämättömien yllä ja taivailla. Mutten halua vaivaksi olla ja pelotella, kunhan raportoin ja ilman sen merkittävämpää ....mm... mitään... ilman että se MERKITSISI mitään.

Mutta onhan tämä tilanne toisaalta melko vitun khuulikin jos aattelee, me elämme jo Sci-Fi leffaa todeksi ! Joka tosin mitätöityy samantien sillä että suurin osa apinakuntaa ei ole tietoinen tuon lajin läsnäolosta tällä planeetalla !
Iroonista... hhahaahahaa.



MINUN on pakko päästä myös sanomaan vihdoin tämä ===> että, minua aina turhauttaa ja ärsyttääkin, suuresti, kun luen jonkun vitun puupään, vatipäisen, ja aina jo valmiiksi yhtä epäuskoisen  jutun tai otsikon missä pohditaan löytyisikö sieltä ja sieltä universumin kolkasta kenties älyllistä elämää? *silmän isku, miten Huu Haa juttuja!, silmän isku* tai edes bakteerielämää tai toimisiko nyt TÄMÄ ja tämä metodi ?!...yms AD vitun NAUSEAM !!
VITTU KUN NE ON JO TÄÄLLÄ PERKELEEN ÄLYKÄÄPIÖT !! KOOOOOOKO VITUN AJAN !!!

Avatkaa nyt VITTU SILMÄNNE SAATANAN MARAKATIT !! PERKELE !




Ja ne olleet ! Täällä. Kauemmin kuin ME; tämä on ilmeisesti NIIDEN planeetta alunperin ! Ja ME (olemme)jokin muurahaisviljämämäinen tekele.

Joka lienee yksi OIKEA syy Viralliseen Hiljaisuuteen asiasta.


Jos btw, Maan Apinat, haluatte HELPON ja kai melko halvankin(?) keinon tiputella näiden niitä lautasia, joita olen USEIN nähnyt (plus niiden sekalaisia luotaimia yms), niin kaiken LUKEMANI perusteella ihan pelkkä tavallinen vitun tutka!! Vaikuttaisi olevan niille se kryptoniitti ja tiiliseinä (josta nekään EI pääse läpi) ja se mitä ne ei kertakaikkiaan vain käsitä ja osaa ohittaa tai ymmärtää tai jotain.

Jumalauta vittu TUTKA !!?!? HAHAHA AHAaa....uskomatonta ! Mutta sehän käy yksiin niiden vanhojen skifileffojen kanssa, missä "Marssilaiset" voitettiin pelkällä, silkalla, voitehista vanhimmalla eli vedellä !

Joskus se ihan oikeasti ON totta, että kaikkein yksinkertaisimmat keinot ON niitä parhaita.
Eli: jos haluat olla, kai, suht turvassa näiltä hyypiöiltä, hommaa tutka ja käytä sitä !! En tiedä MIKÄ siinä on se "vaikuttava ainesosa" mutta jokin siinä saa ne ilmeisesti romahtamaan kuin tonni tiiliskiviä taivaalta.






Eli; olkaa huoleti ja ottakaa tutka !
(Siis Teellä ! T u t k a).

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti