tiistai 12. joulukuuta 2017

MINUN SANANI !

Kierrellen ja kaarrellen, ympäripyöreästi sanoen, vältellen liian tarkkaa tietoa; havaitsin tässä taannoin erään suomalaisen julkkiksen käyttävän TV:ssä MINUN(!!) henkilökohtaisesti kauan sitten keksimääni sanaa !!

Valitettavasti se oli tyhmin ehkä koskaan, ainakaan leviämään lähteneistä, keksimistäni sanoista, mutta minkäs teet ?

Minähän SANOIN teille tämänkin aikanaan, että minun ei tarvitse tosielämässä kuin avata suuni ja; ihmiset saa välittömästi uusia "lentäviä lauseita" / sanoja / tapoja kuvata asioita ja nimisanoja mille vain ja kaikelle jne yms ! Minähän saatana sanoin !!
Herran tähden minä olen VAIKUTTAVA !!!

Valitettavasti minä INNNHOAN kyseistä typerää sanaa, mutta onnekseni sitä ja minua ei voi yhdistää. Muttei se mikään hyvä ole. Hyviä ja parempia ja huippuja ja vielä parempia minulla on kyllä päässäni ym, mutta en usko että päästän niitä leviämään ihan äkkiä. Ehkä jonkinlainen "perikunta" saattaa joskus avata minun Taitaallisen Arkkuni ja saatte sen mihin sanoin HELPOSTI  pystyväni, eli uuden kokonaisen kerroksen kulttuuria ja sen sisältöä yms.

Minähän vittu SANOIN että; minä OLEN(!) se Se Tyyppi !
Ai ÄM Th-Gai !....laik...Th-Gai !


Ja sanon taas senkin, että tekee ihan oikeasti uskomattoman pahaa katsella ja kuunnella näitä kankeita väkinäisiä epätoivoisia mitättömiä keskinkertaisuuksia ja pullistelevia leuhkoja nahjuksia joista suomen(kin) "kulttuurielämä" vallan KOOSTUU ! Ai kilin vittu teillä ei ole ilman MINUA MITÄÄN ! Nathin !
Ju eint gat shit !


Erityisen pahaa tekee nokkelana sieluna ja fyysisenä olentona, kuunnella kuinka kaikki julkimot on olevinaan ihan vitun linqvistisesti nokkeliakin ja kekseliäitä, sanoessaan jotakin tyhmää sölköttävää sontaa jonka keksisi joku tarkkisluokkalainen tavauksessa ehdot saanut rillipäinen jyrsijänhampainen pieni poikakin !

Mutta en sano tuota ^siis mitenkään VIHOISSANI, vaan lähes in bona fide. se vain on niin, kuten tiedät jos olet jotakuta parempi jossakin, että parempaa vähän..."risoo" tjns, tsiigata ja kuulla kun joku surkea yrittää sitä samaa missä se joku on oikeasti hyvä ja se toinen kuin Idolsin koelaulaja.
Se on kuin siis oikea  laulaja joutuisi kuuntelemaan jotain hermoja ja korvia ja sielua raatelevaa ummehtunutta jorinaa kuten Idolssissa ne joutuu.
Se on siis paljolti kuten Idols. SITÄ minä tarkoitan. Minä tarkoitan SITÄ.

Se lienee raskasta kuunnella jos on itse ihan muusikko muusikko, eikä mikään vitun "muusikko". Eli jokin työtyön hamppari joka KUUNTELEE musaa ja jolla ehkä joskus "..oli ....oma kitara..." (äitin vanha) ja näin.


Tiedättehän sen tunteen ehkä itsekin jotenkin jostakin joskus jossain asiayhteydessä, jos ja kun kuulette jonkun / joidenkin muiden, puhuvan, ja tietäisitte itse ihan sikahauskan "heiton" siihen väliin, mutta mikä EI vain tule sille pälpättäjälle mieleen !?
Kuvitelkaa TUO tunne kertaa 100 ja KOKO AJAN ja kaikkea kuulemaanne ja näkemäänne kohtaan !!!!! Ai vittu minä PALAN !!
I´m buurning !

Kuten sanoin, yksi sellainen on Sami Hedberg; sillä ei vain kertakaikkiaan pyöri mielessään MITÄÄN! Ei yhtään mitään ! YHTÄÄN ! MITÄÄN!.
Ei MITÄÄN.

Nathin.

Se idiootti varmaankin luulee että se HAUSKUUS on vain Jotakin, jotain mitä sillä jotenkin vain ninq ikäänkuin "ON" koska niin sanotaan, ja sitten se lihava tympeä vitun möykky ilmestyy näköradioonkin vaikkapa vain istumaan tyhmännäköisenä, Zorrona tai jonain muuna pölvästinä, ehkä sikapuvussa tai jotain - ja istua möllöttää vain siinä, tyhmänä ja toljottavana hölmönä pällinä, kuin tikku sonnassa, sanomatta KERTAAKAAN koko lähetyksen aikana YHTÄÄN MITÄÄN edes kaukaisesti huvittavakoa, hauskasta puhumattakaan !

Hei Säm!! Hei ! Sut hommataan sinne studioon olemaan HAUSKA !! Mihin sinä itsekin olet jo hoksannut että et kykene.
Joka lieneekin melko "paska paikka".

Kuvitelkaa te kaikki jotka ETTE OLE Sami Hedberg, miten kusinen paikka lienee olla Sami Hedberg, ja koko suomen yksi kuuluisimpia tyyppejä ja jatkuvasti valokeilassa ja radiossa ja telkassa ja bussipysäkkien mainoksissa yms, ja tietäen itsekin olevansa pelkkä ...jokin mistä saa sen VAIKUTELMAN että sen kuuluisi olla hauska, mutta se ei ole.
Ai miin.....se lienee melko painekattilamainen paikka !! Mutta typerät saa itsensä AINA ja ihan VARMASTI ahdettua nurkkaan ja köysiin, ja sotkeuduttua yhden tai toisenlaiseen verkkoon joka sitten ajautuu sotkeutumaan vielä johonkin vitun sumppuun ja sitten sitä siinä umpisolmussa vain hekotellaan kepeästi ja naureskellaan kehuskelun omaisesti, ja odotetaan että joku oikeasti vähän päälle parempi ja pätevämpi tulee ja setvii koko vitun sotkun ja antaa kunnian siltikin sille vitun manaatinälyiselle tyhmälle lörtsylle muulille joka sen koko vitun sekamelskan sai aikaan, ja ottaa ITSE niskaansa jonkinlaisen "sekopään" tai "kusipään"  tai jopa TYPERYKSEN(!!) roolin, ja sietää niiden idioottien loputonta kehuskelevaa naljailua.
Joka siis, toistan, perustuu heidän tietämättömään vihjeettömään neuvottomaan tyhmään typeryyteensä ja myöskin(!) lahjattomuuteensa.

Ja tiedättekö!!?...että ..huomaan ajautuneeni sangen, jopa yllättävänkin, kauas alkuperäisestä viestisisällöstä ! Eli MINUN SANASTANI !!
Hahaa...no jaa. No.

"Sanottu on" !



Sanaani on käytetty julkisesti, TV:ssä !! Olen siis käytännössäkatsoen jo KUULUISA !! Kiitti !
Kiitti kiitti, ei mitään, ei mitn ! hei ? Rauhottukaa ny perkele jo. Nimmarit puhelimitse ja kaikkea sitä.

Kiittikiitti.



@KiittiTästä!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti