perjantai 22. joulukuuta 2017

Merkkejä älystä (linkki)

https://www.youtube.com/watch?v=nlJ4WIj3j24



Melkolailla mitä olen aina toistellut, MINÄ olen nero. Mä oon nero. Olen nero.
Olen oikea, de facto; NERO !  Moonnero.

Tuossa on taas yksi litania noita latteuksia. Melkolailla pätevätkin minuun mutta sillä erolla että tuollaiset tyypit ^  OLETTAVAT kaikkien pyrkivän alunperinkään SAMAAN lopputuloksen tai samanlaiseen elämään.
He myös OLETTAVAT että kaikkia kiinnostaa toteuttaa itsensä, tai että sihen on mahdollisuus ja motivaatio jne.
He eivät toisinsanoen ole kokeneet "elämää" suomessa.

Mainittakoon vielä että nuo insertit on NAURETTAVIA mutta ottavat minua ihan oikeasti snadisti sydämestä(!), missä on nekru jossain vitun VITUN vitun VITUN labratakissa ja taustalla ääni kertoo sieltä ja täältä valmistuneista Mittaamattoman Älykkäistä ja Superviisaista, lähes Pyhimyksenomaisista Opiskelijoista. Ja siinä kuintenkin vain NÄYTTELIJÄ  NEEEEEEEEKERI(!!!) osoittelee pitkillä varkaansormillaan vähän fläppitauluun, ja valkoiset anglosaksimulkkupaskat pallinaamat nyökyttelee siinä vieressä, että "ompa kiinnostavaa juu juu hei kyllä kyllä, joojoo, tämä nekru tiätää mistä puhuu".
Näytteleminen; se on naurettavaa !!

Ja TUO, tuollainen vitun pinnallinen lahjaton typerä manipuloiva vitun roska, on vakuuttanut ilmeisesti sadat miljoonat eli lähinnä KAIKKI, valkoiset, siitä että jees; on ihan jees tuoda maahan neekereitä suoraan Afrikan hiekasta ja savannin yliopistosta, tekemästä tutkimusta siitä kuinka monta toisen neekerin esinahkaa voi niellä kerrallaan tukehtumatta, kun samalla pitää tyhmää mutiasen mutapäätään sontaläjässä, nuoltuaan jotain vitun likaista saatanan rämesammakkoa ja tanssittuaan kuin villieläin, murhattuaan TAAS(!!) koko perheensä ja pari muutakin vastaavaa.
Vitun eläimet.

Ja TUON TAKIA, näyteltyjen inserttien ja/tai elokuvien, Vasurit ja muut lapselliset idiootit heristelee meille RÄIKEÄSTI tietoisemmille olennoille typerää ihmispaskareiän sormeaan, joka siis heiluu pystysuunnassa ilmassa eestaas, töpselinenänsä lähes pystyasennossa ja shölköttää ja shrörköttää sylkitippojakin lennellen välillä sinnetänne, mitä typerintä ja pöyristyttävintä halveksuttavaa typerää Marxistipaskaa, tajuamatta LAINKAAN omaa ULTRAnaurettavaa höynäytettyä typeryyttään ja lapsellisen tyhmää typerää typeryyttään. Vitun typerät tyhmät kusipäät muulinpaskat.
Haistakaa vittu.

TE pilaatte kaiken ja koko maailman ja elämän. TE !!!


Ja kun MINÄ sanon näin, se kannattaisi vain USKOA. At face value, an sich, sellaisenaan.


Syyllisiä on tosin liuta muitakin, mm KAIKKI mikä ja kuka on "polittista" milläänlailla ja tavalla.
Muttei siitä Järjestelmästä OSATA ja eikä USKALLETA enää irtikään päästää ja luopua kun se on jo niin luutunutkin ja näin. Ja keitä tässä sitten oltaisiin !? Jaa jotain VAAAAAPAITA vai ??!?! Ouwouwouwouwooo ! Vaaaapaita.

Iteasiassa niin. Vapaita !
Se olisi käynyt.
Ihan hyvin.





Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti