sunnuntai 16. lokakuuta 2016

VE-filmejä

https://www.youtube.com/watch?v=U_PDZJyA4Dk Woycek.

^^ wau. Pridi faking nais !


https://www.youtube.com/watch?v=3XJj6LXQha0 Yhtenä Iltana.


Wau.


Wauwauwauwau.

Olen tainut katsoa nämä kaikki jo monta kertaa, ja ...ei vittu voi kuin ylistää !!
Aivan vitun mahtavia "vetoja" !!! Loistavaa Finuiitit !



Oli myös jokin missä oli Anssi Kela ja Sanni, muttei sitä enää löydy. SE oli ihan vitun mahtava biisi. Ehkä jokin Anssin tai .......ehkä jonkun täysin muun, en tiä. Mutta HYVÄ se oli.
Nää on hyviä. Lisää näitä.

Jopa nuo räppiversiotkin näyttää toimivan. Tuo Maijan biisin räppiversio JVG:ltä tai kuka tuo nyt onkin, on hyvä. Se .........se se.... no, mikä se nyt on se Maijan biisi ? "PAhimpia on aaa-aaa-aaa-aa-aa-aamut.." se.
Se on hyvä.


Naaaaiis.








P.s myönnän että olen TÄYSIN aliarvionut Anssi Kelan !! Jumalauta, se keltainen äijähän on ihan KONE saatana !!
Nuo sen, kuten sanoin, "näennäis-kasari" biisit on ihan vitun totaalista huippuutta !! Siinä olisi suuntaa nykymusiikille ylipäätään.
Aivan faking mahtavaa !

Maija on hyvännäköinen, Sanni on hyvännäköinen, jopa herran perkele Viki on hyvännäköinen hahmo, ja neanderthaalin. Olen melko varma että "Vicky" ON neanderthaaliverinen eukko.

Se jokin Late Tähkän biisi mikä sai Laten kyyneliin, .....hienoa. Late on hyvännäköinen hahmo...... olen melko ällistynyt.

MINÄ en kehu turhia. Tämä on häkellyttävän pätevää Finuiitti Kamaa.


U go girls !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti