maanantai 17. lokakuuta 2016

SaaaaaraaaaAAaaallon Kohtalo

https://www.youtube.com/watch?v=1Tu7d1RNggM

Vittu jos ei tuollaisella(kaan) pärjää niin kyse lienee vain Anglomulkkujen mulkkuudesta.

Saara; sinä olet VITUN HYVÄ !!
U iz fucking good.

Ja miellyttävämpi kuin tuhat niitä VITUN anglosfäärin VITUN henkäileviä perkeleen lehmiä mitä joka vitun musiikkivideo on täynnänsä, Teilor Sviftistä johonkin VITUN Ubumbra-Bimbra-Islam-Niggaloolah-Tambraan mitä siellä lilluu.
(Keksin paljon hauskemman ja paremman nimen kuin tuo minkä käytin, mutta pidän linjaani enkä jaa mitään TODELLA hyvää tässä blogissa IKINÄ. Paitsi asiat joihin tarjoan vain linkin, jotka eivät ole MINUN / kuulu minulle mitenkään tai edes sitenkään.)


Minä sain tässä, en tiedä miksi minä tätä SINULLE kerron(!), mutta kuitenkin ....kun on blogi - täytyy sinne raportoida jotakin, niin nin sain taas yhden näistä Engelsmannienvastaisista "kohtauksistani" joita saan aina silloin-tällöin / "tietyin väliajoin". Mutta niissä on SE huippuhyvä puoli, että ne tekee minut selväpäisemmäksi kyseisen sfäärin suhteen ja minä pääsen, kuten kai muutkin(?), vihaisena ihan VITUN SYVÄLLE eri ajatuksiin. Josta voinee päätellä mm sen että adrenaliini auttaa jos ei SINÄNSÄ ajattelemaan, niin ainakin keskittymään OLENNAISEEN !

Pidin mielessäni sellaisen vitun TULISEN vuorisaarnan Anglosfäärille että jos se olisi totta, olisin JO uusi Hitler tai jokin Joanne D ´Ark !!!
Minä olen sellaisessa muuten hyvä !! "Saarnaamisessa" yms. Ette luultavasti edes uskoisi !!
Däniel Dei-Lyyis ja Hitler, kaikkein kiihkoisimmillaan, antaumuksellisimmillaan....thei eint gat SHIT OOOOON Mii !!











HWRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaaa..... ...*krrhhmn*... no niin .....mutta kuitenkin....
Saara.

Se on ihan yllättävän hyvä kyllä.
Nais.






Rauhoittukaa nyt herran tähden !!


Tässä on vielä tämä, satunnainen kissavideo, jolla voitte rauhoittua ja laskea levolle.





Rauha kanssanne.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti