keskiviikko 20. heinäkuuta 2016

Uusimmat Ähläm-Iskut







Nääää on taas vaan, nääs, näitä Yksittäistapauksia™ joilla ei ole miiiitäään tekemistä Oikean Islamin™ kanssa, ja mitkä on VAIN yksittäisten hullujen™ tekeleitä.

Tälläst tää vaan on ! Tottukaa siihen perkeleen perslävet !
Vai..? tä vittua ?...turpaanneko te haluatte vaiko vankilaan kenties ?! ....vitun Super-Oikeistolaiset, Raaasistiset™ HULLUT !!


Vai vittu luuletteko et MÄ !! pistäisin perkele tikkua ristiin ? muuta kuin aukoisin typerää hipinlärvääni ? vai ? häh ?! vittu mä NÄLVIN !! Ai VITTU mä N Ä L VIN !
Jumalauta mä aion muuten NÄÄÄÄLVIÄ ja nakella typeriä niskojani, ja nyökytellä kumista kaulaani, sillä on oikein Amerikkalainen Käsitekkin hei! "rabernekin" ! Nii !
Ttu mä ainakin oon ihan kiltti, muslimeille, ja pyllistän ja kumarran ja taputan ja halaan ja kunnioitan ja nöyrryn yms jne, koska mä oon teitä pa-rem-piiiiiiii 1!!!11!!111!!!!! 111 !!! 1 !

Mä ainakin sitäpaitsi, meen tonne junaan ! Nii !! thäts vitun rait !! Ttu mä MEEN sinne ! hei ! mulkut ja munattomuudet !
Vittu; mä MEEN tonne paikan päälle ! Ja sit näätte, Turvenuija Rasistit™, et siellä on iiiiihan täysin, niin kuin ennenkin, turvallista !
Ja mä ha-laaaaaaaaaaaan ! kaikkii ninq muslimeit ja näin ja tällee, ja tolleenkin ja näi.

Ja jos joku, uuuu "veitsi mies" (seksismii!! entäs veitsiNAINEN ?!?! hei !? H Ä H ?!?!), käy MUN kimppuun ...tssssh mä ainakin vaan KIITÄN sitä, ja kumarran, ja nostan vähän mekkoani jotta se voi uuuuh, puukottaa mua persereikään !

Ttu mä oon; Jorma-VITUN!!!-Härkönen-Börje-VITUN-Uiomonen-Uivelo-Herliinin Paska-Malariasääski ...tyyppi ! Hay !


Hei; fak juu piipl.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti