sunnuntai 10. heinäkuuta 2016

Ilmoitus Triumfista !

Minä, Kapteeni, olen juuri saanut painittua (ainakin ERÄ) voiton Anglo-Saxoneista täällä netissä !
Minä väääänsin ja väääänsin ja intin ja väitin ja minä vittu kumosin niitä ison NIPUN !!

Vittu johan HILJENI perkele !!

HaHAHAA vitun Amerikan Idiootit !!

AH HAHHAH ahahaaaaaaaaaaaaaa.

Jos lukisitte mitä sain heidät sanomaan suomesta, suomalaisuudesta ja kaikesta mikä suomeen liittyy, inhoaisitte Amerikkaa samantien, ettekä vitun idiootit hampaattomat juntit keikkuisi tuolla pitkin perkele Koti-Suomen kylänraittia jossain vitun, VITUN korostan(!), NY-pesislippiksessä ja maaaahdollisimman "Amerikkalaisen" näköisissä verkkareissa, juoden AMERIKKALAISTA olutta, koska hei?...se on Amerikasta !

Vitun idiootit !! Taitaa muuten tuo sana ja käsitekin olla Amerikasta...eikö? "Idiootti" ?
Perkele !


Ja ennenkuin huomautatte Enterpricestä tai muusta, niin MINÄ, olen täältä AVARUUDESTA / Ranskasta ! SITÄ ei lasketa Amerikaksi mulkut !

Vittu mä voooiiitiiin !! AHAHAhaaaaaaaaaaaa, AAAAAAAAAAAAAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!


P.s JOS jotakuta, ketä täällä ei edes liiku, kiinnostaa niin tämä Taisteluni alkoi siitä, että "puhuin pahaa kytästä". Kuolevasta kytästä jos tarkkoja ollaan.
Orja nähkää reagoi ÄLLISTYTTÄVÄLLÄ RAIVOLLA ja nimittäin INTENSIIVISESTI, jos ja kun vihjaa heille että kyttä on ehkä jotain vähemmän kuin Ylin Ystävä.
Tämä johtuu siitä että te olette a) tyhmiä ja b) heikkomielisiä ja älyllisesti Hyper Laiskoja ja c) kasvatettu indoktrinoimalla teidät muinaiseen, primitiiviseen typeryyteen jota te vitun kusipäät älykääpiöt pidätte yhtä-kuin-TOTENA.


Kiitos. Ja Haistakaa Vittu.

Ty.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti