torstai 30. toukokuuta 2019

Neekeri kaikkialla

Kuten varmasti tekin, olen kyllästynyt, TODELLA lopen uupunut, näkemään nykyään NEKRUN ruman paskaisen mutaisen sammakkomaisen apinanpallilärvän joka vitun puolella. Ja typerien vitun virneiden kera.
Esim juutuubissa joka vitun teknologisen vempaimen ja / tai kännykän arvosteluvideossakin pitää nykyään olla jumalauta Afrikan NEEKERI !! Hahahaaaaaa... se on kuin avaruusaluksen suunnittelukaavion / pohjapiirroksen / teknisen jonkun "cad" kaavion arvostelisi joku vitun Ab-Originaali, joku alaston vitun aivoton villi, jolla on MAKSIMISSAAN simpanssin älykkyys, siis aivan MAKSIMISSAAN(!), ja juuresta kärkeen halkaistu kyrpä (sellaista ne tekee) ja luu nenässään ja muutenkin yhtä alkeellisen typeriä ja mauttomia koruja kuin nykyajan nuorilla ja jopajminunkin Sukupolveni idiooteilla. Joilla on korvissa nyt hahahaHAHa haha..vitun ajattelukyvyttömät imbesillit(!!) hahahAhaa, niin nin sellaiset iiiisot vitun hillopurkin kannen kokoiset MEGAreiät. Kuten aivoissaankin.

ÄÄLIÖT.

Ja niitä vitun mauttomia kamalia vitun aasialaisia kirjaimia / Kanzi merkkejä. Minun tekisi mieli automaattisesti piestä jokainen jolla on jotain sellaista ! VITTU SÄ OOT MUUTEN TY-HY-MÄ jos olet sellaista itseesi ottanut !! Ja NYT TIEDÄT jo itsekin ! HAH A HAHA AHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAA !!
Mutta hei; loppuikä on piiiiieeeni hinta siitä että sai hetken näyttää toisten koviskloppien silmissä kovalta ja aikanaan kai "khuulilta" tjns !!! Viksuihan TE ootte ! Tylsimyshän MÄ oon !

HAHA Hahahahhaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


Niin nin ...no, tässä piti käsitellä neekeriä.
Minä en JAKSA niitä enää, olen kirjaimellisesti kyllästynyt.
Minut on yltäpäältä, ulkoa ja sisältä; kyllästetty neekereillä. Ja minä oksennan kohta nekruja.
VIEKÄÄ NE POIS !! Nyt hetipaikalla ja sassiin, sinne mistä ikinä niitä olettekin haalineet, vitun itsekkäät ja hävyttömät nolot idiootit. Ja epätoivoiset mahot tyhmät ämmät ja niiden nyyhkivät tussunnuolijat aviosiipat paskaläjät.

Suksikaa Vittuun !








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti