keskiviikko 4. tammikuuta 2023

"Kuittaaminen"

Ja sitten äskeiselle "täräyttämiselle" jatkoa, toinen samanlainen iljettävä typerä idiootti inttävä juntti vitun hokema jota kaikki puisevat Gigantin myyjän näköiset ja -laiset nulkit ja klopit ja imbesillit hokee joka saatanan foorumilla ja paikassa.


Eli....














Anteeksi "Jätkät" mutta mikä VITTU on "kuitti" ?!?!? Vitun tyhmät puuhelmiset homot. "Kuitti"... KUITTI saadaan OSTOKSISTA mm kassalla. (Joka on Hollannin kieltä).

VITTU että minä sitten inhoan tuollaista lahjattomien typerää epävarmaa "äijäily" viestintää, se viestii minulle lähinnä että "minulla ei ole makua eikä aivoja ! Muttei myöskään mitään omaa persoonaa sanavarastoa tai ajatuksia! Mä oon ty-hy-mä!! hähähäää".

Tuollainen kielen väärinkäyttö on kuin "iskävitsi" mutta paljon paljon jäykempää ja tyhmempää vielä. Ja aivan VITUN rasittavaa.


Katsokaa nyt vittu tätä hyperjunttia puisevaa TYPERÄÄ perkeleen helvetin vitun PASKAA: mies sanoo toiselle "moi" - toinen mies vastaa kuittaamalla "juu ei!".


Onko tuo ^ jotain muuta kuin ihan vitun tyhmää ja myötähävettävää nuijautta ja puisevaa vitun superhönöyttä ?!


Ei.



LOPETTAKAA tuokin sitten !


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti