keskiviikko 21. joulukuuta 2022

ElitistiSanna

 

Enx mä okin kuule fantastinen ? Palvothan sä mua ? Aina, mua vain ?


Katsokaa tuota  ylläolevaa muijaa ja muistakaa mitä, ja varmasti te sen luitte kaikki, niin nin muistakaa mitä "Ra" sanoi siinä "The Law  Of One"ssa. Eli elitistisistä / saatanallisista sieluista ja niiden edesottamuksista tässä elämässä ?

Miten pahuus /  "negatiivisesti polarisoitunut sielu-mieli-ruumis kompleksi" palvoo itse itseään ja kutsuu myös muut palvomaan.

SIINÄ on se mekaniikka joka tuon kaiken ^ ylimielisen ällöttävän valtionpalvonnan ja kytänhyväksynnän ja lainsietämisen alla ja taustalla on ja makaa, kaikessa rumuudessaan. Jostain syystä te vähemmät sielut ette kai vain voi itsellenne mitään ja te koette nähdessänne itseään täynnäolevan demonin...jotakin mitä minä EN, jonkinlaisen alistumisenpakon tai jonkunlaisen "mun täytyy mennä ja ihailla tota!" tyylisen idiootin tunteen.

Minä koen lähinnä samaa kuin ampumaradalla sen kohteen tullessa esiin, tai savikiekko ammunnassa sen "vedä!" replan jälkeen.


Eläinmaailmassa on todella paljon esimerkkejä tuosta käytöksestä muuten myös, esim tuo arkinen perskärpänen nimeltään koira on yksi sellainen. Se vain kokee että täytyy ja tarvii alistua ihmisille ja tulla ihmisten jalkoihin ja ola ihmisten kaa ja näin, kuten Tavallinen Lainkuuliainen Hönökyttien ja valtion ja varkaan  eli verottajan kanssa,  sille ei vain tulisi mieleenkään olla tekemättäkään niin. Se on geeneissä. Niinkuin niin moni muukin vika, ja taittovirhe ja puute ja perustavanlaatuinen ongelma ja idioottimainen moka ja mutaatio. Ja sairaus jne.

Minä INNNNHOAN tuota kyseistä geneettistä typeryyttä ja puutetta mikä teistä leijonan osaa vaivaa, minä manaisin sen riivaajan  HETI pois ja voisin, mutta se typeryys istuu teissä kyllä niin vitun totaali sitkeässä että ei helvetti, hyvältä ei näytä.



Voisittexte aatella siitä koittaa itse ihan vieroittua ?



Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti