perjantai 21. tammikuuta 2022

Totaalikieltäytyjä

 https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/23d36ce4-43d7-474c-99fb-a0bc1fc3a38e


Tässä asiassa olen 100 % samalla puolen kyseisen melko perusvasurilta näyttävän hepun kanssa, Suomi on syvältä perseestä ja primitiivinen oikeuksienpolkuvaltio par excellance mm juuri tässä asiassa.

On se jumalauta kun se EI mene saatana jakeluun !!! Ihmiset / sielut EIVÄT ole teidän omaisuuttanne ja määräiltäväksenne VITUN valtion kusirotat / kytät !!


Vittu kun tämä paska "Kansa" lähtisi joskus "kapinaan" teitä vastaan, ai jumalauta vittu saatana ! Minä sulkisin joka saatanan kytän ja "tuomarin" muun sosiopaattikusipään linnaan loppuiäkseen ja kuten olen sanonut, heittäisin avaimen mereen.


Eniwei, toivon että tämä nuori sälli saa sen mikä sille kuuluu eli VAPAUDEN. Teillä EI OLE minkäänlaista OIKEUTTA sanella ventovieraille MITÄÄN, saati sitten että sinun täytyy mennä istuskeleen tyhjänpantiksi johonkin pyydystaloon sisään tietyksi ajaksi koska et tee kuten ME sanotaan. Hei mulkvistit; te teette Saatanan työtä, ja minä luulen että te tiedätte sen kyllä.



Ne älykääpiöt hypervanhoilliset ja minisieluiset pikkumaiset pikku kusipäät hönöt dorkat jotka tulee VÄÄJÄÄMÄTTÄ aina tähän sölkkäämään  vastaan että "...önnön  nönnön nöö mitäs SIT jos RYSSÄT hyökkä!? Ni ! Mitäs SIT teksit ?!" ja luulevat minun tai kenelle tuon sanovatkin, jäävän täysin köysiin ja sanattomaksi jne. Minä sanon vain että  sitten sen näkee. Vaikea sanoa mitä sitä tekisi, ja minä en ajattele asiaa sen kummemmin, ja toisekseen, jos edes AJATTELETTE jotain ====> vedätte sitä puoleenne. Tätä kutsutaan "vetovoiman periaatteeksi" - "law" of attraction.


Ehkä jos KESKITTYISITTE johonkin iiiiiiiiiiiiiiihan muuhun ?



Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti