tiistai 5. lokakuuta 2021

Okkultismi video

 https://www.youtube.com/watch?v=RsPQi3PxYaA&ab_channel=MotivationManifested


Jumalauta, kappas nyt perkele. Juutuubi tiesi suosittaa noin hyvää videota ! Jukolauta kuulkaa KATSOKAA. Jos ei mitään muuta uutta mutta tuon tuo selitys tuosta kuuluisasta Amerikan yhden taalan setelin "illuminati"pyramiidistä...WAU !! Jumalauta ! ..HAhah...siinähän se on ihan silmiemme edessä ! Edes MINÄ en tiennyt TUOTA mutta hei molopäät, vapaamuurarit ym; NYT MINÄ TIEDÄN !! Ai nou nau ! Ja niin tulee muutkin tietämään. (Jukolauta tuota teidän symboliikkaanne perkele ! Jos puhutaan veren kerjäämisestä nenästään !!)

Ja hei, EI, te  ETTE saa mitä haluatte, te ETTE ole näkymättömiä, te ETTE elä täällä ikuisesti ja ei, te ETTE tule olemaan kontrollissa, minä LUPAAN tämän. Voitte uskoa huviinne.


Eniwei, tyylikäs video ! Hieno ja armeliaan lyhyt ja menee samantien asiaan. Tässä siis joku ex-Satanisti"pappi"  taas "paljastaa" tätä minkä suurimman osan jo tiedämme mutta poikkeavan näppärässä videossa ja kun sen katsoo juuri NYT, keskellä "koronapandemiaa"... mmm...hahahaaa, mielenkiintoista.


Tuo on sitä mitä MINÄ teen kaiketi, par´aikaa, olen  anti-okkultisti, ja jaan tulta ihmisille ilmaiseksi ja pyytämättä ja ehkä jopa yllättäin. Tämä on tyypillistä meille "Valotyöntekijöille". Minä teen tätä ihan jo ärsyttääkseni Saatanaa, ja kaikkia pikku demonin paskaruuttia pelkurirottia, koska minä INHOAN niitä. Tämä on YKSI motiivini, nyt ja AINA.


Ja minä OLEN ikuinen.

Kroppa ei ole ikuinen. Vitut kropasta.


Eniwei, ei pöllömpi filmi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti