lauantai 3. elokuuta 2019

Suomi

Suomi on iloton kamala, ankea ja paska maa.

Ja tässä oli niin loistavia, niin kaikenkattavia ja hyviä kommentteja että...mitä näihin oikeastaan edes tarvisi enää lisätä !?.
"Nauttikaa".






Iltalehden tai sanomien kommenttipalstalta ^ , jossakin jutussa. Saattoi olla se juutuubin Deivin ja Kätin Kätti, joka siis pääsi lehteen, koska siinä jutussa mistä se juttu oli, mainittiin Suomi !






Sitä voisi luulla että MINÄ olisin nuo ^ kirjoittanut !! Mutta näin EI OLE, minä en kommentoi mihinkään "Viralliseen Aviisiin", mutta kiitos noista ^ että joku jaksoi tuon SANOA !! Ja totisesti; tuosta tulee kailottaa AINA ja useasti ja kaikkialla, niin paljon kuin mahdollista ja kaikilla tavoilla ja keinoilla, kuten minä tällä Blogilla.



Kamalinta ja tukahduttavinta  Suorikassa on  ehkä nimenomaan, ja onkin, tuo jatkuva Aikuisten Ihmisten HOLHOAMINEN !!! Ja mitä muuta on "politiikka" kuin juuri SITÄ ?! Sitä itseään, kuten sanotaan.
Minä EN OLE IKINÄ hyväksynyt tätä Järjestelmää, minä vain SYNNYIN sen ollessa täällä jo käynnissä ja pyörimässä. Kuten Neo Matrixiin. Ja minä haluan TUHOTA sen ihan yhtäläillä kuin Neo Matrixin, vaika jotkut teoretisoi että Matrix ITSE synnytti Neon jne.....  mutta uskokoon ken uskoo.
Ei Järjestelmä minua luonut !

Eniwei, Suomi ei ikinä ylene ja  PARANE, monessakin mielessä, ellei TUO ^^^^^^  lopu. Ja NAISET sitä lähinnä aiheuttaa. Naiset KOKEE miehen ja eritoten POJAN, joksikin lehmää muistuttavaksi yksinkertaiseksi OMAISUUDEKSI mille voi tehdä mitä vain ja miltä voi vaatia loputtomasti mitä vain jne, ihan kuten Ruukinmatrushka aikanaan sanoi. Miehiä Yhteiskunta pitää ja sen takia kohtelee; Toisenluokan Kansalaisina. Ja korvattavina ja keskenään vaihdettavina, elämä on siis lyhyestisanoen Helvetti miehelle. Lähes poikkeuksetta, ja meille ihan Oikeille Poikkeuksille se on VIELÄ PAAAAAAAAAALJON PAHEMPI !


Kuten Matrixissakin sanottiin, "tietämättömyys on siunaus" ! 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti