tiistai 2. heinäkuuta 2019

Mennyt & Tuleva

https://www.youtube.com/watch?v=0ui9ovrQuKE


Tätä olen jo jonkin aikaa itsekin AJATELLUT ja havainnoinut ja tarkkaillut ja ounastellut jne jne... tuleva ja jo sen AJATTELU jne VAIKUTAA. Nykyiseen ja myös MENNEESEEN, ja näemmä tiede on todistanut tämänkin asian jo moneen kertaan ja otteeseen, eli TAASKIN olen ollut ihan koko ajan ihan oikeassa.

Valitettavasti minä en vieläkään osaa vetää puoleeni esim... MILJARDIEN eurojen omaisuutta. En YMMÄRRÄ tätä ongelmaa, ja olen ihan tosissani. Minä en YMMÄRRÄ mikä erottaa minua ja Saudien RAHAmäärää. Minä en kertakaikkiaan käsitä TÄTÄ.
MINÄ !!  En tiedä, ehkä joku vähempi valo käsittää, joskus typerys saattaa nähdä jotakin mitä nerokaan ei huomaa. En tiä.


Mutta minä HALUAN ne RAHAT !! N Y T.



N.
Y.
T.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti