sunnuntai 3. kesäkuuta 2018

Kimin ja Vettelin Suhe™



Kuten tiedetään, on Kimi "Jäämies" Räikkönen ollut jo pitkään avoimena oman homoseksuaalisuutensa kanssa, ja prostituoitujen naisten rintojen ex tempore puristelun yms. Joten tämä on vain luonnollista jatkumoa sille, että hän nyt PALJASTAA "suhteensa Vetteliin".

Ensinnäkin, tässä on herra Vettel, valmistautumassa Gp-kisaan, omalla rituaalillaan...


Ja toisekseen, pieni epävirallinen tunnustus......................se olin MINÄ !!
AHAHAHAHAH aaaaaahahHAHAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!



Koska minä en tykkää ja siedä tai suvaitse tuota ^, minä otin vapauden ja sabotoin Kimiä yhdessä hänen "formulakisoistaan".




Eli tuohon tapaan.
Laitoin vain Kimille vähän "jäitä hattuun" ja tökkäsin vähän, oikeaan suuntaan.
Ja kaikki onkin nykyään ihan jees, Kimin matkatessa sirkuksessa, pukeutuneena mitä heteroimmaksi Wuukiemaiseksi apinaksi mitä kuvitella saattaa !!


En tiedä onko häitä tms tiedossa, mutta jos on niin kai minä sitten toivotan, Virallisesti, Kimille ja Vettelin mulkulle onnea jne....
..MUTTA !!!

MINÄ VANNON että JOS otatte saatanan kusimulkut yhdenkin vitun, tai "adoptoitte", yhdenkin vitun Kenialaisen neekerinpennun "lapseksenne"; minä vastaan siihen koko laarillisella fotoonitorpeedoita yms, KAIKKI MITÄ LÖYTYY ! JUMALAUTA VITTU TÄÄLTÄ SATAA JA PESEE PERKELE ! 
Minä läväytän Loittoryhmänkin niskaanne, minä sadan sammakoita ja muutan Niilin vereksi, mutta mark mai mathöfakin wöödz; i will FAK JUU AP !!







Kiitti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti